Reloop RMX 40 BPM vraagje
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tactikz    posted on 21-01-2007 12:45
Hallo,

sinds ongeveer een maand heb ik een Reloop RMX 40 BPM, waarop CF-starts zitten.
Nu vroeg ik me af wat deze zijn

What do you think about Reloop RMX 40 BPM vraagje ??

Vote :   

Twello    posted on 21-01-2007 12:48
volgensmij is dat zoiets als fader start alleen dan met de Crossfader... ik heb het zelf nooit geprobeert om eerlijk te zijn
ACTIVE    posted on 21-01-2007 12:57
De crossfader kan dan alle kanalen besturen, per Fader Start de bronnen activeren en met de Kill-schakelaars hun frequenties cutten... 
RenéKuppens    posted on 21-01-2007 13:37
Dit betekend fader-start

ff uitleg

achter in jou mixer zitten boven de stroomtoevoer 2 gaatjes waar bij staat A en bij de ander B

ik heb 2 cdj-800 Mk2 die werken op faderstart bij mijn cdj's zaten kabeltjes en ook het kabeltje voor faderstart.
plug ik die in de a-b dan kan ik door middel van op het mengpaneel CF-start aan te zetten gewoon mixen zonder op play te drukken
dit doet hij vanzelfs als jij de x-fader verschuift.

ik vindthet onhandig en gebruik het nooit maar daar is het dus voor:D
DaDragon    posted on 21-01-2007 13:50
Als je spelers ervoor geschikt zijn betekend dit concreet:

door je fader (schuif van een kanaal op je mixer) omhoog te schuiven, gaat bijv. de cd-speler automatisch afspelen. Precies op het moment dat jij je fader omhoogschuift gaat de cd-speler op play.

En denk dat het ook met je crossfader kan, aangezien er CF staat. Maar dat werkt op dezelfde manier.

De meeste radiostations werken op deze manier. Maar ook voor bijvoorbeeld drive-in disco's is het makkelijk.

Als je echt wil mixen (beatmatchen) is het niet makkelijk. Maar daar kom je zelf ook snel genoeg achter.
User edit by DaDragon on 21-01-2007 @ 13:51:45 (57%)
RenéKuppens    posted on 21-01-2007 13:51
Poster: DaDragon
Als je spelers ervoor geschikt zijn betekend dit concreet:

door je fader (schuif van een kanaal op je mixer) omhoog te schuiven, gaat bijv. de cd-speler automatisch afspelen. Precies op het moment dat jij je fader omhoogschuift gaat de cd-speler op play.

En denk dat het ook met je crossfader kan, aangezien er CF staat. Maar dat werkt op dezelfde manier.

Het kan alleen op zijn X-Fader... op de reloop rmx werken ze niet op de gewone faders...
DaDragon    posted on 21-01-2007 13:58
Poster: Dj-RK

Het kan alleen op zijn X-Fader... op de reloop rmx werken ze niet op de gewone faders...

ja ik zie het nu bij mijne ook.. Kan idd alleen op de X-fader.

Werkt dus hetzelfde als in mijn vorige post, alleen dan voor de cross-fader :D

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

346 Users online: 273 Guests (73 Unknown)
Pages generated today : 895
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.750.367