Poster: ccc
Zit je wel binnen het bereik? Dus met de pc niet te ver van de router?
Zijn er geen dingen die het signaal blokeren? Zoals bijv. een dikke muur of deur.
Poster: Dj_Danny
..ik vind het ergens echt triest om te zien dat mensen die nog antwoord geven op deze vraag.. Vnd dat we niet mee moeten doen aan dit soort praktijken, .. tis dat ik het niet kan, maar ik had er een slotje op gedaan...
Maar goed mijn antwoord: Koop zelf een draadloze router!
Poster: IbiziXja, een draadloze zender zoeken, op je router aansloten en effe configureren en klaar is kees volgens mij.
mijn probleem is: ik krijg geen internet op mijn kamer :p
of kan ik iets forceren op onze router zodat ik internet op mijn kamer heb? klein zendertje ofzo erop steken?
Poster: IbiziXsignal versterker er tussen zetten het liefst in je raam kozijn succes
het probleem is: ik ontvang internet van iemand uit mijn straat maar ik weet niet wie, dus ik wil dat aftappen =) gwn om eens mun mail ofzo te controleren, anders moet ik weer een andere pc aanleggen en zo :s
Laat me raden? Jij hebt je router niet goed beveiligd :P
Ik vind er niks mis mee om via andere routers te internetten als men te lui is om een beveiliging in te stellen. Waar ik wel op tegen ben is het achterhalen van wachtwoorden of hacken van routers.
Zelf doe ik zoetis niet internetten via andere mensen even ter informatie.
@ IbiziXIk kan je niet meer volgen heb je nu wel of geen internet?
Poster: the-melody
ja, een draadloze zender zoeken, op je router aansloten en effe configureren en klaar is kees volgens mij.
Verder zou ik doen: ofwel lang zagen aan je ouders, ofwel je pc ergens anders zetten
Poster: neutje
signal versterker er tussen zetten het liefst in je raam kozijn succes
Laat me raden? Jij hebt je router niet goed beveiligd :P
Ik vind er niks mis mee om via andere routers te internetten als men te lui is om een beveiliging in te stellen. Waar ik wel op tegen ben is het achterhalen van wachtwoorden of hacken van routers.
Zelf doe ik zoetis niet internetten via andere mensen even ter informatie.
@ IbiziXIk kan je niet meer volgen heb je nu wel of geen internet?
Poster: IbiziXNee, wij hebben hier een zender die door telenet zelf is geplaats(d-link). Deze zet je bij je modem, voorziet hem van stroom, en steekt een kabeltje van je router naar de zender. Driver cdrom in je pc, instructies volgen. Bak uit. Bak aan et voila draadloos netwerk.
bestaat dat heel klein zodat mijn ouders da nie kunnen zien? :p
of kun je via een zender die je op je router zet bestanden overzetten van pc (die beneden staat) naar pc (die boven op mijn kamer staat)?
Poster: lolbroek
Driverprobleem meestal, zowel de drivers op je pc updaten, als de firmware van de router. Wat is de kwaliteit van het signaal dat je ontvangt? Veel ruis of storing? (microgolf, enz...)