Is er iemand die ervaring heeft met het produceren van nummers met sonar 6 producer edition? Is er iemand die tips heeft op het gebied van midi, of links kan sturen met tutorials e.d.?
What do you think about Wie heeft er ervaring met sonar ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik vind het ook een geniaal programma. Ik gebruik al een hele tijd sonar 4 prod. edition om opnames te maken van artiesten.(zang over orkestband). Sinds kort heb ik sonar 6, en wil me wat meer gaan toeleggen op het produceren van nummers. Ik heb al een beetje zitten rommelen met de synths en de drumkit, en het werkt echt super. Wat voor midi controllers zou jij toepassen? Of zou jij uberhaupt geen controllers toepassen?
ik wordt zelf gesponsort door sonar 30 mei is er een demo avond waar je vragen kunt stellen bij music all in in noordwijk
This is an old Topic
No new postings for 6.710 days. Post CommentThat would be 223.7 months or a whopping 18.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.