Ik ben eigenlijk wel benieuwd of hier eigenlijk wel mensen zijn die een scooter hebben, enzoja en wil je het kwijt kan dat hier. IK heb zelf een beta ark ac hij is nog vrij nieuw dus ik heb alleen de vario-ring ernogmaar uit .
mzzl jera..
What do you think about en wat voor scooter rij jij ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Klopt, maar bij een scooter is veel comfortabeler om hard te rijden. Ik heb wel eens op een puch gezeten die 110 reed, maar bij 85/90 heb ik het gas maar losgelaten, dan heb je dus echt het idee dat dat ding uit elkaar trilt. Terwijl als je 90 op een scooter rijd je daar bijna geen last van hebt. Maar ik vind ook, als je scooter niet hard rijd, moet je ook niet doen alsof
ik ga niet voor scooter! Maar ik ga voor brommer. Nog een jaartje en hij is van mij, want ik kan hem goedkoop overkopen van mijn broer. Ben nu al aan het lessen met schakelen en wegrijden.
power1 alu 50 cc 17,5 mm Dell'ortho malossi luchtfilter malossi kevlar belt malossi multivar vario: 4,7 g athena racing pen 12 krukas malossi mhr replica uitlaat
95 km/h @ tller
User edit by Dj_T.im on 06-07-2007 @ 21:46:18 (16%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.