en wat voor scooter rij jij (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jera    posted on 17-01-2007 15:23
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of hier eigenlijk wel mensen zijn die een scooter hebben, enzoja en wil je het kwijt kan dat hierWinking my eye
IK heb zelf een beta ark ac hij is nog vrij nieuw dus ik heb alleen de vario-ring ernogmaar uit .

mzzl jera..

What do you think about en wat voor scooter rij jij ??

Vote :   

dj-nick    posted on 17-01-2007 15:35
ik had een Yamaha Aerox, maar die is in beslag genomen
sjefkuh    posted on 17-01-2007 15:39
k ben pas bijna 15 en ik krijg een scooter van mijn vader als ik niet rook duss..
ik denk dat ik voor 'n beta ark ga of een aprillia sr ofzoo:P
robbert    posted on 17-01-2007 16:18
Heb 1,5 jaar geleden een Zip Sp gehad voor straatraces.

Stage 6 70cc cilinder
Yasuni c20 uitlaat
Racekoppeling
enz enz..

Had 17,2 pk op de rollerbank, auto wheely's verzekerd Winking my eye

Illusion    posted on 17-01-2007 16:18
Scooters heb ik nooit wat aan gehad:p k'heb vanaf het begin af aan altijd gezegt:p ik ga voor een Auto:p. K'heb hier heel veel kosten aan bespaard en vooral omdat ik ook m'n dj shizzle moet betalen natuurlijk.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
HouseArrest    posted on 17-01-2007 16:51
Puch maxi s  race version,
- Techno Estoril Terugloop uitlaat
- Race banden pirelli
- 70 cc Fast Arrow
- 15MM Bing Carb
- EBR Voorvork lang.

Kleuren: Metallic blauw met fel oranje velgen.

Snelheid: 85kmph.

Vind het altijd leuk als die scooter johnny's me hard voorbij rijden met 65 en die kan denken dat ze stoer zijn. Dan kom ik ze daarna met mijn puchje met 85 voorbij rijden.:P
jera    posted on 17-01-2007 17:03
weheh ja toch nee maar k wil nog verder tunen zodat die 90 of snelle kan rijde das wel better man en dan wil ik hem ook optich mooier maken
ik wil waarschijnlijk binnekort ook nog een yasuni uitlaat gaan kopen

robbert    posted on 17-01-2007 17:16
Jongens topsnelheid vind ik echt niet het belangrijkste, het gaat vooral om het snelle optrekken. Een 500 meter dragrace verliezen jullie kansloos van de eerste de best zip sp die "maar" 65 loopt.
djmaarten    posted on 17-01-2007 17:26
waarschijnlijk heb ik over een deze maand nog een puch ben pas 14 dus ga ergens bij op een dijk rijden

jera    posted on 17-01-2007 17:58
maar ik heb me setup wel goed zitten hoor robbert me trekveer is malossi zwart heb 2 verschillende rolletjes van 5.5 en 4.nogwat en heb nu een stage 6 uitlaat maar die zit er nog niet onder .

duss maarja die races doe ik niet jo alleen is het better dan ik gwn wat snelle ga dan 45 :P want dat is zekkersteweten te lngzaam en daaro mwil ik gewoon wat snelle kunne en wat snelle optrekken dus tja jo vind het wel best zo en hij moet er natuulijk wel lkker uizien het

owja en me drukveerjte s nog wel standaart maar daar krijg ik binnekort andere voor ok van malossi
User edit by jera on 17-01-2007 @ 18:00:22 (1%)
PatrickBeuken    posted on 17-01-2007 18:21
Ik heb geen brommer/scooter, ik hoef er geen en ik heb er nooit één gewild. Overal waar ik wilde komen kwam ik makkelijk met de fiets en nu ik OV heb gebruik ik die fiets zelfs maar zelden.

Daarnaast vind ik het gewoon weggegooid geld... wegenbelasting, benzine, aankoop van de scooter, onderhoud, enz. Als je 16 bent hoef je nog maar 2 jaar te wachten tot je je rijbewijs kunt halen. Als je in die tijd geen scooter hebt bespaar je je veel geld dat je in een leuk autotje of in dj-spullen kan stoppen.
Lukaz    posted on 17-01-2007 18:29
ik heb geen Happy, laughing ik heb het een beetje hetzelfde als Patrick Beuken,, een beetje weggegoeid geld.. 
ik zou opzich best 1 willen maar ik heb er het geld niet voor,, ik ga er niet voor sparen want daar kan ik wel leukere andere dingen van kopen..  als ik nou het geld had hadik  waarschijnlijk wel 1 gekocht..

verder is mn kameraad helemaal gek daarvan,,  hij heeft er een paar in de garage staan..  ieder zn hobby natuurlijk.. 
PatrickBeuken    posted on 17-01-2007 18:38
T geld is hier geen probleem, maar of ik het het geld waard vind is wat anders :P Happy, laughing Ik rij wel eens op de scooter van m'n neefje... dat is best chill. Zeker chiller dan fietsen en het is ook wel vet om eens lekker hard te rijden enzo. Maar ik heb daar gewoon geen honderden euro's voor over. Ik kan me genoeg leukere dingen verzinnen om m'n geld aan uit te geven Happy, laughing
tym    posted on 17-01-2007 18:47
gilera dna, maar misschien binnenkort een vespa lx50 .. voor de rest alleen een variotje deruit gehaald hoef niks bijzonders ermee te doen alsie maar iets harder dan 45 kan ;x
jera    posted on 17-01-2007 18:48
tja jo maar dat geld voor een auto-tje heb ik heus wel apart gehouden hoor heb daar voorlopig nog wel geld voor en als je een auto-tje wil. verkoop ik gewoon me scooter en dan heb ik er de helft weer voor terug Happy, laughing dus het is maar hoe jeh het bekijkt
Ferrox    posted on 17-01-2007 19:14
had bijna een opgevoerde honda MTX..

maja deal ging niet door. daarna niet meer gekeken naar een scooter.

Mischien motor nu :P
Twello    posted on 17-01-2007 19:27
ik zou er heel vraag een willen alleen ik ben pas over een half jaar 16 en ik geef al mijn geld uit aan nieuw gear
Jorrit    posted on 17-01-2007 19:46
Ik hou niet zo van stofzuigers op wielen, kan m'n geld nuttiger besteden (En het mes snijdt aan 2 kanten: Meer fietsen = gezond, geen scooter = meer geld)
Blast    posted on 20-01-2007 20:49
Poster: Jorrit
Ik hou niet zo van stofzuigers op wielen, kan m'n geld nuttiger besteden (En het mes snijdt aan 2 kanten: Meer fietsen = gezond, geen scooter = meer geld)

Helemaal mee eens:D

De scooters zelf zijn al vrij duur (vind ik), en de benzine prijs is tegenwoordig ook al achterlijk hoog.
Bovendien is fietsen VEEL gezonden (wat Jorrit o.a zei).
Als ik een scooter zou nemen, word ik lui (denk ik):P

Nee, bedankt ik houd het bij fietsen/OV:P:D
Vibemaster-D    posted on 20-01-2007 21:50
Poster: dj-nick
ik had een Yamaha Aerox, maar die is in beslag genomen

door je ouders,
of het incasso bureau in blauw :P
DNR    posted on 21-01-2007 09:55
ik heb er ook geen. ben nu wel zestien dus het mag, maar ik hoef het niet meer. eerst wou ik het wel. maar toen heb ik ff goed nagedacht. ik moe tnog maar 3/4 maanden naar school nu dus kan ik net zo goed dat op de fiets blijven doen zoals die andere 3,5 jaar. nu heb ik mooi een hoop geld over voor gear. en volgend jaar moet ik tog met de trein naar school, dus een brommer of scooter hoef ik dan niet. plus nu hoef ik niet elke keer brandstof te betalen en dat scheelt ook weer:P
dj-nick    posted on 21-01-2007 15:05
Poster: dennisv

door je ouders,
of het incasso bureau in blauw :P

door dat incassoo bureau in blauw :P
Sandr    posted on 21-01-2007 23:03
Ik moest altijd 13 kilometer enkele reis naar de middelbare school.
Van me ouwelui een yamaha aerox gekregen, benzine verzekeringen etc betaalden zij ook.
Ben een keer aangereden, kreeg ik 800 euro van de verzekering, jaguar kappenset erop gegooid.
In de zomer alles gepolijst (de ouwe kappenset opgeknapt en roze gespoten) en ik had een prachtige scooter met 2 kappensets.
Sinds m'n rijbewijs nog 3keer op gereden denk ik.
Straks mag mijn zusje hem gaan afraggen!

Play that funky music white boy....
Desist    posted on 22-01-2007 10:38
at: Atomix: wedden dat je mij niet voorbij rijdt haha.

Heb nu mn aerox voor het laatste jaartje heb bijna me rijbewijs.

Set up aerox:

Malossi speed 2007
Yasuni c30
Hpi 2006
enz...
Jorrit    posted on 22-01-2007 12:43
En als je daarmee gepakt wordt, hoe groot is je boete dan?Misschien ga jij harder dan atomix, misschien zijn boete wel lager... dan zijn jullie allebij toch nog een beetje winnaars
Mod edit by Jorrit on 22-01-2007 12:44 (100%)
HouseArrest    posted on 22-01-2007 12:49
@ Cavellow

Ja maar jij hebt een dikke setup, er zijn altijd van die johnny's die alleen de vario eruit hebben en lichtere rolletjes en denken dat ze dan een dikke opgevoerde scoot hebben.

Die vind ik altijd wel leuk om eruit te rijden.

Maar idd. Jou rijd ik niet eruit, evenals robbert :P

104 Users online: 51 Guests (53 Unknown)
Pages generated today : 21.263
Most visitors online this month : 378
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.140.229