software om bpm te change
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Aemilius    posted on 16-01-2007 20:57
Jeuw.. Ik heb 2 lange mixes gemaakt maar die wil ik even in elkaar laten overlopen maar ik heb geen zin om ze op cd te branden. Weet iemand een simpel programmatje waar ik mee kan knippe plakke en vooral het bpm ff veranderen zodat ik ze in elkaar kan late overlopen zonder dat ik het met cd's hoef te doen.. Thnx

What do you think about software om bpm te change ??

Vote :   

Aemilius    posted on 16-01-2007 21:08
Ik gebruik nu op t moment cool edit pro maar omdat tempo te changen is best irritant.. iemand een simpeler programma?
tairip    posted on 16-01-2007 22:57
Poster: Aemilius
Ik gebruik nu op t moment cool edit pro maar omdat tempo te changen is best irritant.. iemand een simpeler programma?

Traktor, BPM studio, Acid Pro (werkt erg simpel), Ableton enz..
W.i.M    posted on 16-01-2007 23:04
En Cool Edit Pro

Het is al weer een tijdje geleden dat ik Cool Edit hebt gebruikt en het is wel te doen maar Acid Pro is inderdaad simpel.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Lead    posted on 17-01-2007 09:00
Ableton Live
Mixmeister
Traktor.... er zijn legio proggies die dit kunnen
Let the BASS be louder
tairip    posted on 17-01-2007 14:01
Poster: W.i.M
En Cool Edit Pro

Het is al weer een tijdje geleden dat ik Cool Edit hebt gebruikt en het is wel te doen maar Acid Pro is inderdaad simpel.

Hij gebruikt al cooledit pro Winking my eye
savale    posted on 17-01-2007 14:09
In jouw situatie is mixmeister pro of idd iets als cooledit het snelst. mixmeister is erg simpel om nummers aan elkaar te plakken (gemixt) en je kan exporteren naar mp3/wav.
tairip    posted on 17-01-2007 16:30
Poster: savale
In jouw situatie is mixmeister pro of idd iets als cooledit het snelst. mixmeister is erg simpel om nummers aan elkaar te plakken (gemixt) en je kan exporteren naar mp3/wav.

Ooit met Acid pro gewerkt? Als je de eerste beat hebt kan je dan met een metronoom het aantal BPM bepalen! Als je dat dan met meerdere nummers doet kan je alles snel op elkaar aanpassen.
RenéKuppens    posted on 17-01-2007 16:34
wil je er geen geld aan uitgeven dan download je gewoon een trial van bijv. Tracktor hier gaat dit al mee...:P

tairip    posted on 17-01-2007 17:23
Poster: Dj-RK
wil je er geen geld aan uitgeven dan download je gewoon een trial van bijv. Tracktor hier gaat dit al mee...:P

Geen geld uitgeven kan toch met de andere genoemde programma's ook? Alleen of het dan legaal is is een tweede!
Aemilius    posted on 17-01-2007 18:06
Thanks voor de reacties mensen! Gaat me nu zeker lukken..
savale    posted on 17-01-2007 19:47
Poster: tairip

Ooit met Acid pro gewerkt? Als je de eerste beat hebt kan je dan met een metronoom het aantal BPM bepalen! Als je dat dan met meerdere nummers doet kan je alles snel op elkaar aanpassen.

Nope NOG niet... Binnenkort eens wat nieuwe software uitproberen... Heb ableton ook al n tijdje in de planning.
Lead    posted on 17-01-2007 23:14
Poster: tairip

Ableton live heeft ook een beatmapper en die vind ik veel beter, nauwkeuriger en sneller werken dan die in Acid. Ik heb Acid een hele tijd gebruikt en wilde niets anders meer... Dat heb ik nu met Ableton Live Winking my eye
Let the BASS be louder
dj-nick    posted on 18-12-2008 14:31
Even een oude koe uit de sloot halen, hoe heb je dit uiteindelijk gedaan ben hier wel benieuwd naar?
Lead    posted on 18-12-2008 17:54
Ik weet niet of er nog iemand weet hoe hij iets bijna 2 jaar geleden heeft gedaan Winking my eye

Er zijn dan ook meerdere oplossingen aangedragen en denk dat hij er 1 van gekozen heeft... als hij het al niet heeft opgegeven.
Let the BASS be louder
Luxx    posted on 18-12-2008 18:28
met FL studio kan je ook het bpm aanpassen naar wat je maar wilt..
www.mothermusic.nl

This is an old Topic

No new postings for 6.109 days.
 Post CommentThat would be 203.6 months
or a whopping 16.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

151 Users online: 74 Guests (77 Unknown)
Pages generated today : 168.906
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.687.821