Het staat er niet bij, maar ik ga er van uit dat een reactie wel welkom is.

Ik gebruik dit icoontje niet zo snel maar denk dat het nu wel van toepassing is. Ik luister vaker mixen hier op DJ Resource en kom daar van alles tegen. Maar zelde iets van deze kwaliteit. Voor mensen die ook muziek mixen in dit genre en hier wel eens een productie posten, luister eens hier naar ter inspiratie.
Om te beginnen heb je een lekkere luchtige mix van commericiële muziek die lekker opbouwt. Ik heb van te voren niet op de playlist gekeken (doe ik bewust niet) en vond het mooi om te horen hoe je de luisteraar meerdere malen verast in je mix. Door een nieuw nummer er ongehoord op een zeer gepast moment in te mixen, terwijl je als luisteraar nog bij het vorige nummer zit met zijn gedachten.
Je overgangen zijn allemaal erg strak. Bij 8 naar 9 was de mengeling van melodie lijn iets minder maar niet direct stoorbaar. De afwerking is erg netjes en je laat beats zo lekker in elkaar overlopen dat je soms het idee krijgt dat je nog steeds naar diezelfde beat zit te luisteren.
Als ik nog een min puntje mag aangeven dan is het in mijn ogen nummer 17. Die vind ik persoonlijk er uit vallen, ik had namelijk na Carnival een zelfde soort nummer verwacht en dan nog weer iets heftigers dan een commercieël na succes van een artiest als Basshunter. Maar dat is persoonlijk, als je dit live bij bepaald publiek doet zal het waarschijnlijk juist alleen maar goed zijn.
Zeer mooie mix die voor een aantal mensen een goed voorbeeld zou zijn.
Mix jij live ook altijd zo en waar als ik vragen mag? Afgaande op je leeftijd neem ik aan dat je dit al een tijdje doet.
Waarmee is de mix gemaakt? Ik neem aan cd's en heb zelf het vermoeden dat het gemaakt is met BPM-Studio.