[M] Januari 2007 mix (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Devotion    posted on 16-01-2007 19:05
Hey DJ Resourcers,

Wederom bezig geweest; de link zit zit in de hidden message. Reacties zijn meer dan welkom, dit was ik vergeten toe te voegen Playlist is als volgt:

1. Another One Bites the Dust (Koletzky Remix) - Queen Vs the Miami Project 
  2. My Love (Steve Angello & Sebastian Ingrosso Mix) - Justin Timberlake
  3. The Creeps (Fedde Le Grand Remix) - Camille Jones
  4. King of My Castle (Extended Mix) - Yanou Feat. Liz    
  5. SOS (Stonebridge Remix) - Stonebridge
  6. What`s Going on (Dennis Christopher Remix) - Tony Cha Cha
  7. Maneater (David Garcia & Morgan Page Remix) - Nelly Furtado
  8. This is New York (Original Mix) - Sander Kleinenberg 
  9. Put Your Hands Up For Detroit (TV Rock & Dirty South Melbourne Militia Remix) - Fedde Le Grand
  10. Put You Hands Up for Detroit (Soul Central Loves Detroit RMX) - Fedde Le Grand
  11. Mama Say Mama Sa (Hi_Tack Radio Edit) - The Caramel Club 
  12. You Drive Me Crazy (Yellow Drill Remix) - London Calling   
  13. New York, New York (Tocadisco Remix) - Moby Feat. Debbie Harry  
  14. Yeah Yeah (Turbo House Mix) - Bodyrox Feat. Luciana  
  15. French Kiss (DJ Andi Remix) - Akcent 
  16. Carnival (Club Mix) - John Marks
  17. VI Sitter I Ventrilo Och Spelar Dota (Full Version) - Basshunter

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
User edit by Devotion on 23-02-2007 @ 16:37:51 (5%)

What do you think about [M] Januari 2007 mix ??

Vote :   

dancedimension    posted on 16-01-2007 20:22
ben benieuwd, op het eerste gezicht een hele leuke tracklistThumbs Up
User edit by dancedimension on 16-01-2007 @ 20:22:51 (13%)
Laidback    posted on 16-01-2007 21:04
ziet er goed uit die tracklist! :D

ff downloaden!.. Thnx!
Cyspoz    posted on 18-01-2007 10:12
Downloading...
Bartjens    posted on 18-01-2007 10:46
luisteren
www.djbrowbeat.com
dj-nick    posted on 18-01-2007 11:34
ff kijke
kefco    posted on 18-01-2007 13:09
reply
Stephanie    posted on 18-01-2007 14:28
ff horen
ErikB    posted on 18-01-2007 14:40
check
Cyspoz    posted on 19-01-2007 10:26
Het staat er niet bij, maar ik ga er van uit dat een reactie wel welkom is.

Ik gebruik dit icoontje niet zo snel maar denk dat het nu wel van toepassing is. Ik luister vaker mixen hier op DJ Resource en kom daar van alles tegen. Maar zelde iets van deze kwaliteit. Voor mensen die ook muziek mixen in dit genre en hier wel eens een productie posten, luister eens hier naar ter inspiratie.
Om te beginnen heb je een lekkere luchtige mix van commericiële muziek die lekker opbouwt. Ik heb van te voren niet op de playlist gekeken (doe ik bewust niet) en vond het mooi om te horen hoe je de luisteraar meerdere malen verast in je mix. Door een nieuw nummer er ongehoord op een zeer gepast moment in te mixen, terwijl je als luisteraar nog bij het vorige nummer zit met zijn gedachten.
Je overgangen zijn allemaal erg strak. Bij 8 naar 9 was de mengeling van melodie lijn iets minder maar niet direct stoorbaar. De afwerking is erg netjes en je laat beats zo lekker in elkaar overlopen dat je soms het idee krijgt dat je nog steeds naar diezelfde beat zit te luisteren.
Als ik nog een min puntje mag aangeven dan is het in mijn ogen nummer 17. Die vind ik persoonlijk er uit vallen, ik had namelijk na Carnival een zelfde soort nummer verwacht en dan nog weer iets heftigers dan een commercieël na succes van een artiest als Basshunter. Maar dat is persoonlijk, als je dit live bij bepaald publiek doet zal het waarschijnlijk juist alleen maar goed zijn.
Zeer mooie mix die voor een aantal mensen een goed voorbeeld zou zijn.

Mix jij live ook altijd zo en waar als ik vragen mag? Afgaande op je leeftijd neem ik aan dat je dit al een tijdje doet.

Waarmee is de mix gemaakt? Ik neem aan cd's en heb zelf het vermoeden dat het gemaakt is met BPM-Studio.

User edit by Cyspoz on 19-01-2007 @ 10:27:31 (1%)
SpagEddy    posted on 19-01-2007 11:30
ga hem beluisteren.

even een vraagje, waar haal jij je muziek vandaan? Draai je CDs?
Een aantal van die nummers/remixes zoek ik al een tijdje...
david87    posted on 19-01-2007 11:32
toch ook eens downloaden dan
right1    posted on 19-01-2007 11:32
ff luisteren
DJMixing    posted on 19-01-2007 16:39
reply
Burton    posted on 19-01-2007 22:24
eens downloaden
Devotion    posted on 20-01-2007 12:04
quote:
Poster: Cyspoz
Het staat er niet bij, maar ik ga er van uit dat een reactie wel welkom is.

Bij 8 naar 9 was de mengeling van melodie lijn iets minder maar niet direct stoorbaar.

Ben ik helemaal met je eens; ik had de single van Sander K. net en dacht dat de versie van FLG's Put Your Hands Up er goed bij paste omdat de verschillende steden er in genoemd worden. Was alleen iets te druk...
quote:
Mix jij live ook altijd zo en waar als ik vragen mag? Afgaande op je leeftijd neem ik aan dat je dit al een tijdje doet.

Dat probeer ik wel, maar ik heb helaas niet altijd het geluk om met goed materiaal te draaien. Ik draai nu in Zwolle in het COC en daarvoor heb ik in Amsterdam gedraaid. Way back in de Monico, zo'n 10 jaar geleden.
quote:
Waarmee is de mix gemaakt? Ik neem aan cd's en heb zelf het vermoeden dat het gemaakt is met BPM-Studio.

Twee CDJ-800 MK2's, DJM-800 en een laptop met Audacity. Heb de DJM-800 net dus ben nog aan het vogelen met de effecten. Normaal gebruik ik daar meer van in een set.
Devotion    posted on 20-01-2007 12:05
Poster: SpagEddy
ga hem beluisteren.

even een vraagje, waar haal jij je muziek vandaan? Draai je CDs?
Een aantal van die nummers/remixes zoek ik al een tijdje...

Ik draai alleen cd's maar soms ontkom je niet aan het omzetten van vinyl, zo kom ik aan de wat exclusievere remixen.
Cyspoz    posted on 20-01-2007 13:09
Poster: Devotion
Dat probeer ik wel, maar ik heb helaas niet altijd het geluk om met goed materiaal te draaien.

Tja dat is erg jammer. Want als ik jou zo bezig hoor in deze mix dan ben je erg goed en volgens mij heb je ook de ruime ervaring om op het publiek in te spelen dus dat moeten toch erg mooie live sets zijn.

Is het geen optie voor je om een paar UDG bags te kopen en de CDJ's zelf mee te nemen?
Devotion    posted on 20-01-2007 19:22
Poster: Cyspoz

Tja dat is erg jammer. Want als ik jou zo bezig hoor in deze mix dan ben je erg goed en volgens mij heb je ook de ruime ervaring om op het publiek in te spelen dus dat moeten toch erg mooie live sets zijn.

Is het geen optie voor je om een paar UDG bags te kopen en de CDJ's zelf mee te nemen?

Ik gebruik thuis al een Pro DJ User CDJ-12 waar alles in past. Ik gebruik dan voor de langere stukken zo'n steekkarretje... Levert altijd goede reactie's buiten op straat op. Maar soms is de afstand van parkeerplek naar de draaiplek te ver. En op de een of andere manier geef ik de voorkeur aan een harde flightcase dan aan de UDG gear bags. Ligt aan mij, ik weet het!
the-melody    posted on 20-01-2007 19:25
.
Illusion    posted on 21-01-2007 13:36
damn inhoud ziet er goed uit, ga hem luisteren!
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Mountainman    posted on 21-01-2007 13:48
Ik ben ook benieuwd geworden Winking my eye
Cyrille    posted on 21-01-2007 14:48
reply
Devotion    posted on 23-01-2007 12:41
Hey guys,

Zijn er nog luisteraars met commentaar? Ben erg benieuwd!
djfloris    posted on 23-01-2007 14:06
luistert
Illusion    posted on 24-01-2007 12:20
Poster: Devotion
Hey guys,

Zijn er nog luisteraars met commentaar? Ben erg benieuwd!

Ik heb nog wel iets te vertellen, maar geen zwaar commentaar ofzo. Je mix klinkt heerlijk. Goede muziekkeuze, en platen goed bij elkaar gezocht.

Netjes in elkaar gemixt, en overgangen zijn haast niet te horen (zoals het hoort):p.

Ik vind het een lekkere mix.

succes met mixenWinking my eye
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)

36 Users online: 11 Guests (25 Unknown)
Pages generated today : 7.333
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.231.750