Ik ontdekte discogs pasgeleden, en zag dat je er 2e hands platen kunt kopen, voor leuke prijzen. Dit leek mij interessant. Nu is mijn vraag, als je hier platen van koopt, hoe werkt dat dan? Wat is de procedure?
Greetz Leo.
What do you think about Hoe werkt discogs ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Je gaat naar een plaat, naar de pagina met de informatie. Dan zie je rechts hoeveel mensen die die plaat verkopen (en als je doorklikt aan welke prijs ed.) Dan als je de plaat wilt kopen, wordt er een mail gestuurd naar de verkoper. Hoe het dan verder afgehandeld wordt, hangt af van de situatie. Ofwel is dit dat je de plaat gaat afhalen en dan betaald, of dat je overschrijft en dat de verkoper de plaat opstuurd...
zeker, bedankt voor je informatie, ik was gewoon benieuwd omdat er zeer antrekkelijke prijzen opstaan.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.