Vraagje input-output koptelefoon.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Synq    posted on 16-01-2007 17:31
Heb vandaag alles aangekregen wat ik had besteld, alles geinstalleerd in de voorlopige toestand, wat aan het uitproberen enzow.

Nu heb ik een belachelijke dom probleem en ik vind het maar niet.
Ik wil dus het éne kanaal door de koptelefoon beluisteren en het andere gewoon door men boxen maar ik hoor altijd de 2 kanalen door de koptelefoon.
Hoe beluisteren jullie de muziek die je gaat mixen voor zonder dat de muziek van in de koptelefoon mee in de boxen komt en vica versa of hoe je da ook schrijft

Thx in advance!

What do you think about Vraagje input-output koptelefoon. ??

Vote :   

Devotion    posted on 16-01-2007 17:50
Welk mengpaneel en welke koptelefoon heb je? Zonder deze info is het lastig aan te geven wat je moet doen... Je moet er in ieder geval voor zorgen dat je nog niet de schuiven hebt openstaan van het kanaal die je in wilt mixen.
Mod edit by Jorrit on 16-01-2007 18:01 (100%)
[MOD Edit] dubbeldubbel post
the-melody    posted on 16-01-2007 17:56
pfl toetsenHappy, laughing Het kanaal wat speelt op de master zet ik uit dmv op de pfl toets te drukken tot het lichtje uit gaat(of is) de master blijft dan aan. Als ik dan het nummer van kanaal 1 wil voorbeluisteren druk ik daar op de pfl toets en dan hoor je dat kanaal met het master kanaal erover. Wil je enkel kanaal 1 que/pfl knop helemaal naar links draaien, wil je enkel het master geluid, helemaal naar rechts draaien. En wil je beiden in de midden laten staan. En dan zo wat prutsen met die knop totdat het geluidsniveau gelijk ligt en dan pitchenHappy, laughing. Dat is mijn manier en ik denk dat je dit ook wel zo bedoelt.
djmaarten    posted on 16-01-2007 18:01
misschien staat je cue mixing open heb ik ook wel is op mij sinq smx1
DrMando    posted on 16-01-2007 18:08
Eum vrees dat dat niet overal opzit ... die PFL (rodec wel) soms heb je een extra fader die je kunt verschuiven voor meer master of meer cue volume(JB en Reloop vaker), en op andere modellen is het soms nog anders ... best even je manual raadplegen.
User edit by DrMando on 16-01-2007 @ 18:08:57 (5%)
Synq    posted on 16-01-2007 18:10
Heb het al gevonden, lol, domme ik!

Het was het Cue mixing knopje op men SMX2

Thx voor de reply's!!
the-melody    posted on 16-01-2007 18:14
Poster: DrMando
Eum vrees dat dat niet overal opzit ... die PFL (rodec wel) soms heb je een extra fader die je kunt verschuiven voor meer master of meer cue volume(JB en Reloop vaker), en op andere modellen is het soms nog anders ... best even je manual raadplegen.
 Que(pfl)? Afluistering per kanaal? Lijkt me vreemd dat dat niet overal opzit....
djmaarten    posted on 16-01-2007 18:31
Poster: Synq
Heb het al gevonden, lol, domme ik!

Het was het Cue mixing knopje op men SMX2

Thx voor de reply's!!

alsjeblieft ik vergat het eerst ook heel vaak maar nu zet ik het in het begin standaart uit. als je nog meer vragen pm je me maar

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

355 Users online: 275 Guests (80 Unknown)
Pages generated today : 848
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.750.320