Hallo iedereen, Een vriendin van mijn familie is 7 februari jarig en wordt 50 jaar. Op 10 februari viert zij haar feest. Nu willen wij haar zo veel mogelijk kaarten sturen. Mijn zus zit op dit moment al een stuk of 20 kaarten te schrijven met allemaal andere namen, maar het is natuurlijk veel leuker als ze een hele stapel ontvangt van mensen die ze eigenlijk niet kent.
Hierbij dus mijn vraag: Zouden jullie zo aardig willen zijn om een kaart naar haar te sturen? Zet er maar iets in van: tot zaterdag op het feest, tot 10 februari of iets dergelijks.
Hopelijk wordt dit een geslaagde grap en zal ze er niet achter komen wie dit geregeld heeft.
Als je me wilt helpen met deze actie stuur dan even een pm... Ik vind het niet gepast om hier zomaar haar gegevens te zetten...
Bij voorbaat dank,
Dj Ft.
What do you think about Er is er een jarig ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Poster: Aemilius Ik ben morgen jarig xD Krijg ik dan ook kaartjes? :P
Uiteraard... geef je adres maar... Alvast gefelliciteerd in ieder geval...:P
This is an old Topic
No new postings for 6.808 days. Post CommentThat would be 226.9 months or a whopping 18.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.