soulseek
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

MartinDuncan    posted on 16-01-2007 13:52
Hey mensen
ik heb gistere soulseek geinstalleerd en het werkt wel vrij handig alleen heb ik een probleem met mijn poorten (volges mij) ik kan 5 minuten nummers zoeken maar na deze 5 minuten vind het programma helemaal niets meer zelfs op hele simpele zoekopdrachten.
Heeft er hier iemand ervaring met soulseek en het openzetten van je poort, ik had gister al wat zitte proberen met een static IP adres maar ik snapte er niet heel veel van.

Bedankt alvast
greetz

What do you think about soulseek ??

Vote :   

Nvie    posted on 16-01-2007 14:03
Ik heb het progamma ook, maar het binnenhalen gaat bij mij trager dan dikke stront. Geen idee hoe het komt verder. Bij mij werd de poort automatisch open gezet geloof ik?
Ferrox    posted on 16-01-2007 14:21
Je moet de poort openzetten in je firewall/router.

Je kunt ook bij options/general testen of je firewall open staat

En je moet de juiste mensen hebben waar je kunt downloaden. dus vrienden maken is belangrijk voor je mp3 voorraad.

Ik heb mensen met een up van 150 kb/s in me lijst zitten.. dus download altijd daar en als ze iets niet hebben bij een trager vriendje.

Maarruh. mag dit wel hier op dit forum?? het gaat toch over muzieksharen (illigaal)?
Jorrit    posted on 16-01-2007 14:22

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

180 Users online: 33 Guests (147 Unknown)
Pages generated today : 55.088
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.962.380