What do you think about [M] Electro House - live session ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Hoewel dit niet helemaal mijn muziek is tog maar helemaal afgeluisterd. Opzich een goede mix nummers passen allemaal goed bijelkaar. Gebeurt een paar keer dat je een nummer te vroeg erin gooit of dat de beat er flink naast loopt. Gelukkig wel snel gecorigeerd. Ook leuk zijn de effecten die je er af en toe in voegt. Zoals de fader ff snel op en neer enzo. Verder een leuke mix om na te luisteren. Goed gedaan
Leuke set nogmaals Leuk gespeeld met samples, alleen dus af en toe een beatje ernaast, maar dat kan de besten gebeuren. Een klein dipje halverwege de set, maar daarna weer lekker doorgegaan, keep up the good work
Ik krijg weer niet gedownload. Lijkt er op dat hij weer weg is op beide hosts. Ik zal wel weer te laat zijn Pak overigens even een iets betere host. Megaupload of Rapidshare leveren meestal minder problemen.
Als je wilt, PM mij trouwens even zodra je opnieuw hebt geupload, dan spring ik er meteen bovenop.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.808 days. Post CommentThat would be 226.9 months or a whopping 18.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...