Poster: Lanky
haha ja dat snap ik nog, dat is niet echt praktisch nee :D maar toch bedankt! zodra ik weer bij me pa thuis ben zal ik eens kijken hoe dat gaat. het was dus toch de crossfader. Ik snap het niet helemaal wat de rol van de crossfader is maar goed ik zal het proberen!
Poster: Jer-E
is het raar als je scratch me je gwone fader?
doe ik namelijk en als je dan echo aan doe of flangler als die mogelijkheid heb krijg je zeer leuke effecten :D
Poster: Ft
zolang het je lukt en het goed klinkt is het in iedergeval niet verkeerd :P ... altijd goed om een eigen style te creëren... gewoon maar een beetje aankloten dus...
Poster: Lead
Ehhh.... zijn er nog mensen zo stom om hem in CDJ mode te gebruiken.... Ga je snel schamen !
schaam schaamik snap niet hoe je nou kan hooren waar je zit met een cuo point zoeken als in op vynil mode staat
Poster: Jorrit
heel makkelijk: je jog wheel bewegen.
Dan hoor je vanzelf waar de beats zitten die je zoekt.
Poster: lolbroek
Scratchen met een XTC lijkt me wel niet bepaald makkelijk zonder curve?
Poster: djmaarten
schaam schaamik snap niet hoe je nou kan hooren waar je zit met een cuo point zoeken als in op vynil mode staat
Poster: FlowReal
Scratchen op een dateq? bijna geen beginnen aan, met die crossfader (tenzij t om basic baby scratches gaat), wil je serieus oefenen en niet veel geld kwijt zijn, raad ik je een american audio qd-5 aan. lekker crossfader voor zo'n budget mixer en heel goed in te stellen! voor de rest, refereer ik je naar mijn filmpje wat ik vandaag gepost heb
Poster: FlowReal
qd-5 is iets van 240 euro geloof ik... word 'ie nog verkocht tegenwoordig trouwens?