Maar het is toch op uitnodiging?
Poster: Jorrit
Dan heb ik niet goed opgelet. Wil je dus 300 mensen gaan uitnodigen?
nee... hij zei eerder al dat hij er 400 uit wilde nodigen en hij hoopt dat er 300 komen![]()
Ik snap niet dat veel mensen altijd een probleem maken..
> Vooral omdat er dan miss. al gezeik komt van Buma en politie etc.
Poster: JorritPoster: Lukaz
Ik snap niet dat veel mensen altijd een probleem maken..
Mensen hier maken geen problemen, mensen waarschuwen voor de problemen die op je pad kunnen komen.
Poster: DJDanoontje
Hallo,
Even proberen wat vragen te beantwoorden:
- We gaan voor de 300 man, zodat er nog beetje ruimte is voor te jumpen.. idd. wij en een aantal vrienden maken een gastenlijst voor ong. 400 personen die we kennen en hopen daarvan 300 man zeker te laten komen door middel van een uitnodiging ook ga ik aantal flyers rond hongen op mn school en omliggende scholen denk ik
- Ben 17 jaartjes oud
- Aangezien meeste mensen op de party zijn die ik ken verwacht ik geen vechtpartijen maar ik zal er wat meer proberen te regelen! Zoals grote vrienden van 20 jaar en die houden het daar wel stil voor gratis zuipen of een klein deel van de entree prijs:P
- Vergunningen vroeg ik me dus ook af, het is wel groot plezier café die ook skelters en midgetgolf heeft dus ik denk dat we het best kunnen regelen.
- Ik heb inderdaad zelf geluidsapparatuur
- Er is een stalling voor de fietsen
- Garderobe komt in orde!
- Muziek rechten?? wat bedoel je daarmee? Buma? We draaien met legale cd;s dus
- Stroom is voor t ©afe
- Kosten lichtapparatuur ong. 150 euro excl. truss, weet namelijk niet of we dit nodig hebben anders zal het duurder worden
- Toiletten is heel slim, moet ik even bekijken denk gewoon wildplassen haha, nee euhm regel wel iets in het cafe
- Tijden zijn van 8 tot 12 uur, we kennen de meeste en die mogen heus tot 12en
- Het is geen kroeg het is een groot bedrijfje met midgetgolf en meerdere faciliteiten waar oa. wat tenten staan
- Ik ken meer cafe;s waar ze dit doen, en ik vond het wel gaaf dus ben van plan er een hoop van te maken. ik weet dat er veel bij komt kijken, maar ik probeer alles op en top te regelen en ik krijg volwassen-hulp!
- Voor verkoop heb ik ook al aan gedacht en ook aan ALLEEN voor verkoop, hier moet ik het alleen nog even over hebben want dan moet je ook weer kaarten hebben en die shit.
Hoop jullie voldoende geinformeerd te hebben,
en ik hoor het commentaar wel weer,
Groetjes
Daan
@Roy
een feest zonder alcohol reken dan maar niet op 100 man..
Poster: Lukaz
Nee ik denk niet dat alles om alcohol draait in het Noorden, wat denk jij?
Maar ik denk niet dat Danoontje zich ook nog een professionele line up kan veroorloven.. dus zou ik dan toch gaan voor het feestje met alcoholwat jij?
Poster: Roy-776
Het lijkt mij geen goed idee om vrienden als beveileging uit te nodigen. En het lijkt mij al helemaal geen goed idee om die tijdens die avond alcohol te geven. Dit is bij een feest waar ik moest draaien ook gebeurt, en toen waren er nare dingen gebeurt.
Maar ik denk niet dat Danoontje zich ook nog een professionele line up kan veroorloven.. dus zou ik dan toch gaan voor het feestje met alcoholwat jij?
Poster: Steev
Ik zou maar niet praten over dingen waar je geen verstand van hebt, je bent immers 15 en mag niet eens alcohol drinken! Een feestje zonder goede muziek is geen feest. Alcohol of niet.. Ik weet niet wat jij in gedachte hebt maar het lijkt mij dat dit niet een zuip feest gaat worden dus aan dit soort opmerkingen heeft niemand wat.
Back ontopic mensen.
Poster: greup
Goed plan,.. bij een feest voor mensen van 12/16 jaar!![]()
pfff,,
whaha dat jij nog nooit alcohol van je ouders mocht voor je 16e kan ik ook niet helpen
en dat 2e is helemaal geen tip of wat dan ook ik beschrijf gewoon wat ik zou doen,, meer kan ik toch niet doen?
okej mijn excuus voor die opmerking, maar je doet alsof iedereen een heilig boontje is..
en dat 2e is helemaal geen tip of wat dan ook ik beschrijf gewoon wat ik zou doen,, meer kan ik toch niet doen?
Back ontopic please
De discussie is anders erg informatief, zeker in dit onderwerp heb je er veel aan. Ik vind dit niet echt offtopic.
Wat mij betreft was het alcohol-verhaal uitgebreid genoeg besproken en de TS had volgens mij al aangegeven niet zijn zinnen te willen zetten op de verkoop van zulke dranken.
Dat wil nog niet zeggen dat het geen bruikbare informatie is voor het onderwerp.
Poster: DaDragon
aan de topicstarter:
Ten eerste bewonder ik je insteek. Hoop dat het een leuk en gezellig feest wordt.
Hier nog enkel vragen.
1) Misschien is het verstandig om de tent neer te zetten op een open veld met weinig huizen in de buurt? Of toch ergens binnen (bijvoorbeeld een jeugdcentrum?) Dit zorgt namelijk voor minder overlast in de buurt. Want een vergunning regelen is niet zomaar gedaan. De kans is echter wel, dat als de politie komt en je hebt geen vergunning (waar je de tent ook neerzet) je de boel direct moet afbreken en daarbovenop zal je een boete krijgen. Dit is alleen als de politie komt.
2) Als je het regelt met een jeugdcentrum in de buurt, dan wordt alles goed geregeld. Zoals mensen bij de deur e.d. Jij organiseerd, dus bepaalt ook wie er komt als DJ e.d. En omdat zij een jeugdcentrum zijn, hebben ze alle vergunningen al klaar voor zulke feesten. Hou het desnoods onder het mom van: Schoolfeest :D
3) alcohol blijft een bestaand probleem. Als de politie komt, dan kan je alles inleveren. Want alcohol aan <16 jaar is wettelijk nou eenmaal niet toegestaan. Zelfs het barpersoneel kan hiervoor boetes krijgen. omdat zij schenken.
Mijn advies:
Organiseer het de eerste (en misschien ook tweede) keer samen met zo'n jeugdcentrum ofzo. En zorg dan dat alles tot in de puntjes goed is. Dus geluid, Dj, licht e.d.
Als je dit eenmaal goed hebt gedaan en de mensen zijn tevreden, dan zullen ze ook naar het volgend feest komen wat je zult organiseren.
En ik neem aan dat je nu rond de leeftijd van 16 jaar bent? (sorry als ik het verkeerd heb) Dan mag je volgend jaar dus wel bier e.d. hebben bij je feest voor de mensen die >16 zijn.
Suc6 iig.. En laat de mensen die negatief over je idee zijn, maar praten.
Je hebt een leuk initiatief getoont, en ik hoop dat het allemaal prima zal verlopen, op welke manier je een feest geeft dan ook.
Als er niemand was zoals jij, dan zouden er maar weinig feesten zijn voor de jeugd.