Poster: DJDanoontje
Ik heb geregeld dat hun alle winst van de drank hun dan krijgen en wij de winst van de entree.
zo'n feest kunt geven
Poster: Nvie
.. Jongeren zitten meer in de discotheek dan in de kroeg, en hebben bij dat laatste vaak een grimmig beeld. Behalve de jonge alcoholisten natuurlijk... maar die wil je niet aantrekken denk ik.
maar misschien kan je naar de jeugdraad stappen van je gemeente en het daar voorstellen? misschien pakt het daar wel. Hier doen ze toch zoiets
Poster: greup
mmmm Dan mag je wel even een mooi plan gaan schrijven,.. Wat zou dit namelijk toevoegen aan wat er al is. En waarom moet nou juist DIT er komen. En z'n ondernemingsplan moet je ook zeker niet onderschatten. Persoonlijk zie ik hier weinig slagingskans in * zeker zoals het er nu voorstaaat*
Ik weet niet hoe het daar zit
Poster: DJ_Sintec
wie zegt dat dat er al is? (of ik heb ergens iets niet gelezen)
Dit is misschien wel een verschil België/Nederland maar ik zit zelf in de jeugdraad (via chiro) en aangezien de jeugdraadverantwoordelijke (jeugdconsulent en andere) graag hebben dant ongebonden jeugd naar de jeugdraad komt zouden ze zijn idee hier bij ons met open armen ontvangen: ik hoor het al:"ik zou graag een fuif organiseren voor de jongeren tussen 12/16 jaar" dan ben ik er zeker van dat ze hier bij ons samen met hem naar een oplossing gaan zoeken.
maar dit is natuurlijk hier he. Ik weet niet hoe het daar zit
Poster: DJ_Sintec
en fantasy zo streng zullen ze niet zijn bij jullie he? jeugdraad is er toch voor de jeugd niet?
Poster: greup
Ik vind het concept niet bep. ideaal als je een winstdoel hebt. 12/16 jarige is nou niet bep. de groep waar je in het uitgaans gebeuren de winst op pakt. Zo hebben ze last van ouders,... last van weinig zakgeld en mogen ze geen alcoholische drank. Ook mogen ze vaak een vroege eind tijd,..
Waar je bij 16+ een feest van 10.30 tot 06.00 een feest kunt geven, kan dat hier alleen van *gemid* 19.30 tot 22.30
Poster: DJDanoontje
Tnx, mensen die binnen zijn krijgen een stempel. Haha
- Vergunningen vroeg ik me dus ook af, het is wel groot plezier café die ook skelters en midgetgolf heeft dus ik denk dat we het best kunnen regelen.
dat verguning daardoor wel te regelen is.
MAAR IK HEB DUS ECHT EEN VERGUNNING NODIG VOOR THE PARTY?