iemand vinden
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dj-nick    posted on 15-01-2007 16:19
er worden sinds kort steeds berichten achter gelaten in mijn gastenboek door een persoon en ben daar niet zo blij mee,

ik heb wel zijn IP adres maar hoe kan ik hiermee achter de rest van zijn of haar gegevenskomen.
Mod edit by Jorrit on 15-01-2007 19:20 (1%)

What do you think about iemand vinden ??

Vote :   

Nvie    posted on 15-01-2007 16:23
Je zou dit kunnen proberen
dj-nick    posted on 15-01-2007 16:26
hier kan ik helaas alleen op zien dat het een versatel gebruiker is
Ft    posted on 15-01-2007 16:29
Poster: dj-nick
hier kan ik helaas alleen op zien dat het een versatel gebruiker is

Tsja... versatel... dan weet je genoeg he... het zijn ook ALTIJD dezelfde!!! :P (sorry...) je kan natuurlijk ook het IP adres aan iemand geven die weet wat ie er mee moet doen... ik ben er mee gestopt... maar het is te doen:P
ccc    posted on 15-01-2007 17:13
Blokeer deze persoon in je gastenboek. Adres gegevens of naam zul je toch nooit kunnen achter halen.

User edit by ccc on 15-01-2007 @ 17:13:30 (59%)
DiscJunkie2    posted on 15-01-2007 17:20
Poster: Nvie
Je zou dit kunnen proberen

Als ik daar mijn IP invul, krijg ik te zien dat ik uit de VS kom...
Oftewel, is dat erg betrouwbaar?

Zoals CCC al aangeeft, is dat gewoon het verstandigst. Het blokkeren van het IP adresss...
the-melody    posted on 15-01-2007 17:35
Gaat je echt niet lukken, ik had dat vroeger ook toen ik mijn site hier opposte. Dus volgens mij zit hier ergens iemand vanop deze site die zich daarmee bezig houdt. Allesins, je kunt dat niet tot weinig weten. Tenzij je met een goede harde reden en bewijzen naar de politie stapt. Het beste is gewoon op het IP te bannenHappy, laughing
savale    posted on 15-01-2007 18:57
yup ip bannen en klaar is kees
dj-nick    posted on 15-01-2007 20:35
ja maar kan ik er op geen enkele manier achter komen wie het is of versatel bellen
Nvie    posted on 15-01-2007 20:54
Met IP bannen weet je nog steeds niet wie er achter zit lijkt mij. Misschien kun je idd naar Versatel bellen om te vragen wie het is, het zou de makkelijkste en betrouwbaarste manier zijn denk ik.
ccc    posted on 15-01-2007 21:01
Ja en jij denkt dat Versatel eventjes verklapt wie het is Winking my eye :P

Nvie    posted on 16-01-2007 07:20
Poster: ccc
Ja en jij denkt dat Versatel eventjes verklapt wie het is Winking my eye :P

Ik heb ook wel eens iemand achter een bepaald IP willen vinden. Toen ik wat ging googelen en wat op fora's rondkeek kreeg je toch veel te horen dat je bij de provider moet zijn. Veel mensen hadden het al op die manier gedaan en blijkbaar met succes... dus als je je goed kunt verklaren denk ik wel dat ze met je meehelpen hoor!
Laidback    posted on 16-01-2007 08:04
de Provider mag volgens de Wet op Geen Enkele Manier gegevens vrij geven aan derden.
dit mag alleen met een zogenaamde "Court Order" een Brief Van Justitie.
Dit is het moeilijke Happy, laughing

naar je Provider bellen, goed uitleggen; dit valt te proberen,.
gegevens zal jij niet krijgen,
en de Persoon die van Versatel Internet heeft, krijg Op Zn Minst een emailtje in zn bus waar op staat dat Versatel klachten hebben gekregen,
het zal niet veel uitrichten hoor, je kan HEEEL ver gaan voordat ze je van de lijn gooien Happy, laughing
let wel, het ip adres kan ook gewoon een school / Bedrijf zijn met meerdere Computers,
hier kan je makkelijk achter komen..
Post die altijd op dezelfde tijden ?
Post die altijd vanaf het zelfde IP adres?
Oid..
maar ik zeg,, IP Bannen,, en klaar.. geen hele zak friet van maken.
gewoon zn ip invoeren,
als het goed is kan dat in je Hosters Control Panel.. Happy, laughing
of gewoon op de website zelf..
en dan ben je klaar!
User edit by Laidback on 16-01-2007 @ 08:05:26 (13%)
Lead    posted on 16-01-2007 09:22
Van iemand die spamt in je guestbook geven ze echt geen gevens hoor. En als je die gegevens hebt, wat zou je ermee kunnen doen ?

Het is ook niet te zeggen dat een persoon je lastig valt (alhoewel ik neit precies weet wat er gepost word), maar het kan dat iemand zijn computer in een bot-netwerk zit. Zo heeft de eigenaar er nieteens kennis van dat vanuit zijn IP adres dingen gebeuren.

Om een bot uit te sluiten kun je zo'n bevestigingscode laten invoeren nadat het bericht is ingetikt. Ook kun je het IP adres blokken. Maar als het een IP adres is van een school, dan blokkeer je de hele school de toegang tot je website.
Let the BASS be louder
ciderke    posted on 16-01-2007 11:59
Ik heb hier wel een programmatje staan waarmee je al kunt weten waar hij woont. (land en stad). Als je denkt dat het handig is kun je me altijd even het IP-adres doorsturen...
DaDragon    posted on 16-01-2007 12:27
Je zou ook deze link kunnen proberen.
Deze brengt je wel in de juiste plaats, maar niet naar de juiste straat. Het kan dus enkele km's afwijken. maar dan weet je iig of het bekenden zijn uit jouw buurt..

dj-nick    posted on 16-01-2007 15:19
bedankt jongens ik ben volgens mij al achter,
die gene heeft al vaker berichten achtergelaten en bij 1 heeft hij zijn goede e-mail adress achter gelaten

Vibemaster-D    posted on 16-01-2007 15:38
zet het gewoon op een site met Spam listen dan krijgt hij super veel spam. dan leren ze het wel af
djmamo    posted on 16-01-2007 20:13
mischien kun je hem hier ook op zetten
www.moonentertainment.nl
ccc    posted on 16-01-2007 20:14
Dan ben je even kinderachtig bezig als de spammer zelf :S
djmamo    posted on 16-01-2007 20:17
zou wel willen weten wat je dan binnen krijgt
www.moonentertainment.nl

This is an old Topic

No new postings for 6.691 days.
 Post CommentThat would be 223 months
or a whopping 18.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

177 Users online: 25 Guests (152 Unknown)
Pages generated today : 58.537
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.731.489