Poster: djjw
met 4 wielen...
Poster: DJ_IVI-R
wij hadden op werk in Brussel ook zo'n Alfa's en dat waren rijdende rampen hoor.. elke rit moesten we er zeker een halve liter olie bijdoen.. en dat voor een benzine eh..
Poster: dj-nick
gefeliciteert
en hoeveel oma's heb je omver gereden tijdens je les :p
Poster: U-Vinyl
Ik blijf bij me standpunt, Alfa is goed!
Poster: djmamoHet ligt er maar aan hoe je zijn standpunt bekijkt. Zo vind ik bijvoorbeeld wel dat Alfa gewoon altijd prachtige spannende auto's maakt in tegen stelling tot sommige Duitse auto fabrikanten. (Om over de Jappen en Koreanen nog maar niet te praten..)
kun je wel een standpunt hebben... maar een stanpunt is niet gerelateerd aan feiten
Poster: djmamo
kun je wel een standpunt hebben... maar een stanpunt is niet gerelateerd aan feiten
Poster: DaDragon
Ontopic:
Er rijden toch wel meer mensen in een auto op dit forum?
Misschien is het leuk om een foto erbij te posten van je auto
Poster: U-Vinyl
Ik blijf bij me standpunt, Alfa is goed!
Poster: Laidback
probeer je em soms te verkopen ?:P
Poster: djmamo
waarom mag jij dat niet? iets speciaals
Poster: Lead
Een Alfa is een fantastische auto die echt super rijd. Die 156 had een space dashbord en als hij reed was het echt een scheurbak... alleen je moet zoveel moeite doen om hem rijdende te houden. Ik zat vrijwel wekelijks bij de garage, soms zelfs 2x per week... Nee, ik heb mijn lesje geleerd : NOOIT meer een alfa!
Poster: Cavellow
Ik rij zelf in een Mini Cooper Nieuwe Type.
En af en toe in die van me ouders.
Porsche Cayenne S
Porsche Carera
Poster: Cavellow
Ik rij zelf in een Mini Cooper Nieuwe Type.
En af en toe in die van me ouders.
Porsche Cayenne S
Porsche Carera
Poster: robbertnee dat niet robbert maar zal volgende week wel even een foto schieten van alle 3 de auto's kan me rijbewijs maandag pas ophalen
Die auto's komen me bekend voor cavellow, op autoweek heb je geloof ik wel eens foto's gepost.