Poster: Crazy
Maar laatst had iemand toch tevergeefs uw deur gemold van uw passat? En die mondeo is een mooi dingetje hoor.
Dat klopt, maar die staat op mijn vrouw haar naam, dus ze beschouwd hem van haar, snap je ??
Poster: TH3llC
en zelf nogal into oldtimer racing 
ben nogal betrokken bij bravo racing .
wist niet dat jij in de race wereld actief was?
misschien is bravo iets voor jou? ben pas op de vergaderingen geweest enzo en ken wel wat mensen daar dus kan een goed woordje doen voor jou moest er interesse zijn 
Das aardig, maar ben niet zo een fanatiek liefhebber, van het huidige motorsport, meer.? Alleen Rally en de 24 uurs races.?Ben altijd een rallyfan geweest, vroeger meer dan nu, en ook formule 1 liefhebber tot de dood van Senna, dan heb ik eigenlijk grotendeels afgehaakt, net zoals ik ff een dipje heb gehad voor Rally toen het meest schokkende nieuws uit de rallye sport te horen kreeg. Lancia die beslisten om uit de Rallye sport te stappen, dat was voor mij, als Lanci-a-tic, een zeer zware telleurstelling. Lancia is nog steeds?de suc6volste fabrikant, en de Delta?HF Integrale Evoluzione, de meest succesvolle, de meeste wereldtitels achter zijn naam, namelijk 8?
Poster: Bouncy
Ben ik het niet mee eens, beide hebben z'n voor en nadelen, maar ik vind automaat veel relaxter rijden, zeker als je continu door dorpen en steden moet rijden...
Als je zoals ik, heel de dag de baan doet, maar met veel en vooral korte stops, is een automaat en nu ook een hybride, een zaligheid. Als je vlot en sportief kan rijden om de grote wegen, geef mij dan maar ne goei manuele gearbox