Poster: Rusafli
Ik zelf ook in een Aston martin gereden. Die is zijn geld echt niet waard. Hij ziet er misschien voor een aantal van ons wel beter uit dan een porsche(uiterlijk dan). Maar het is een slechte investering.
Poster: TH3llC
met een aston martin moet je leren rijden.. een aston martin is niet te vergelijker met een porsche...
Poster: Vassilli
@TH3llC
Austin Martin... Niet 'Astin'. Hoe moeilijk is 't...
Poster: Mixt-Ape
Hehe, onze pa heeft ook een auto gekocht bij oldtimerfarm: een Mercedes 190SL uit 1957. ZALIG!
Poster: bartezzz
Was dat niet de 924, want de porsche 944 heeft toch echt een porsche motor en behoorlijk wat pk's en een dikke koppeling!
De 924 had idd een Audi motor, en de 944 was eigenlijk voorzien als opvolger van de 924 maar door de goede blijvende verkoopcijfers van de 924 en het?redelijk groot prijsverschil hebben ze de 944 maar als uitbreiding van hun modellenaanbod?op de markt gebracht.?
Het grote verschil tussen beide type's was de meer luxe-uitvoering?van de 944 en de nieuwe, krachtigere motor.
Porsche had bij Audi een ideale motor gevonden voor de 924, want bij de 924 en ook de 944 moest de motor vooraan geplaatst worden en daar hadden ze bij porsche totaal geen ervaring mee, en de Audi 2.0 atmosph. motor paste in de 924 als gegoten maar de weinig tot de verbeelding sprekende prestaties van deze motor, zorgde ervoor dat porsche voor de 944 een krachtigere motor wilde ontwikkelen en dit (door gebrek aan ervaring) samen met de ingenieurs van?Audi, wat uitmonde in een krachtigere en lichtere 2.5 cc motor. Daarna heeft porsche alle motoren zelf ontwikkeld en gemaakt voor de 944, te beginnen met een 2.7 cc motor?die in een geupgrade versie van de 944 kwam te liggen, de 944 S.
Voor de echte Porsche fanatici verdienden deze 2 modellen eigenlijk niet de naam Porsche, omdat er buiten de naam, de auto niks?had die?de typische kenmerken en/of prestaties van porsche aantoonden.
Ook voor mij is de 911 de moeder aller Porsche modellen en de meest betrouwbare sportwagen aller tijden, een sportwagen Pur Sang, die met minieme aanpassingen?ook?als openbare weg auto verkocht werd en wordt.
De 911 is niet alleen de beste, betrouwbaarste en meest verkochte sportwagen aller tijden, maar heeft ook de mooiste motorsound die er is, komende uit?het meest betrouwbare motorbloktype in de autosport, de Boxer motor, die zoveel kracht en PK's kan uitspuwen dat het niet normaal is.
De 911 is niet ontwikkeld en op de markt gebracht als snel luxe-paardje, de Aston Martin daarentegen ! Het zijn 2 totaal verschillende auto's, hen vergelijken is zoals appelen met peren vergelijken.
Poster: Bootstrap
Ik heb een keer in een 911 gereden, was wel de meest simpele uitvoering. Was erg leuk, ook het schakelen met knoppen op het stuurDe vetste auto's waar ik in het gezeten (niet zelf gereden) zijn een Porsche Carrera 4s met sportpakket (extra dikke wielen en uitlaten) en een Audi r8. Echt heel erg gaaf om mee te maken, bizar hoe snel die dingen gaan.
Poster: Hansje
(Modbreak : Alleen foto's plaatsen van je eigen auto !!!)
Poster: Look
Ik rij al 14 lessen een Ford lesauto?