Poster: DecepticonHaha jij kunt blijkbaar niet tegen ktitiek. Als je je auto neerzet op DJR moet je er ook tegen kunnen als iemand je auto afkraakt. En trouwens denk dat meerdere mensen die auto van jou een gedrocht vinden :D. No hard feelings though
Aha, jaloezie, dat kom ik vaker tegen hoor...geeft niets
Poster: Dj_FantasyTwijfel in de positieve of negatieve zin? En wat is bv de bouwjaar van die corsa?
Ik rij nou in een Citroen C3 (moeder), Jeep Grand Cherokee (stief vader), Opel Insignia OPC (Vader).
Ben nou aan het zien voor zelf een wagen maar ben nog aan het twijfelen tussen:
Ford Focus/fiesta
Opel Corsa
Citroen C3 (nieuw model) / DS3
Toyota Yaris
Seat Ibiza
Grote twijfel heb ik vooral bij Ford, Opel en Seat.
Poster: Mitchell2
Twijfel in de positieve of negatieve zin? En wat is bv de bouwjaar van die corsa?
Poster: Dj_FantasyJa ok. Begrijpelijk. Als je idd veelt rijdt moet de auto wel comfortabel zijn. De nieuwe corsa vind ik zelf niks heeft me zus gehad (ik reed er weleens in) en heeft hem vrij snel weer verkocht, de rest heb ik nooit in gereden :D
Ik koop een nieuwe wagens..
Twijfel in de zin van Comfort, ik ga dagelijks een goede 2 uur in de auto zitten dusja.
Ook vooral het rijplezier. Ik ga nog zeker bij alle merken een testritje vragen.
Hoewel mijn voorkeur toch uitgaat naar een Seat Ibiza. Thuis praten ze dan weeral liever over Ford omdat mijn nonkel vroeger @ Ford heeft gewerkt en dus nu nog steeds van een aankoopvoordeel geniet.
Poster: Estacyhahaha moet zeggen dat je helemaal gelijk hebt sorry en heb het aangepast :D
der is geen enkele rede om te quoten op het berichtje boven je, zeker niet als er een groot plaatje in staathou DJR overzichtelijk
Maargoed, mooie auto! al zou ik wat andere velgjes er onder hebben gelegd.?
Poster: Tekhead
ene met 4 wielen en een stuur
Poster: Mitchell2
Haha jij kunt blijkbaar niet tegen ktitiek. Als je je auto neerzet op DJR moet je er ook tegen kunnen als iemand je auto afkraakt. En trouwens denk dat meerdere mensen die auto van jou een gedrocht vinden :D. No hard feelings though
Poster: Luni-B
of je stopt met double posten
Poster: DecepticonJa die smiley betekent toch niet altijd dat je het op ??n manier bedoelt? Maar ben blij dat je niet echt vindt dat ik jaloers ben, want dat ben ik zeker niet. En idd smaken verschillen, maar als jij een auto op dit topic zet, dan mag je ook kritiek verwachten. Ik geef dan nog wel een reden waarom ik vind dat je auto een gedrocht is, dan is het tenminste onderbouwd. Ik houd er persoonlijk niet van als er teveel aan auto's wordt gedaan. Die motorkap bijvoorbeeld, tja dat is niet mijn ding. Maarja iedereen moet doen wat ie wilt
Of je leest mn bericht nog een keer en ziet dat ik er een smiley achter zet...als er ??n wereldje is waarin je tegen kritiek moet kunnen, dan is het wel de autowereld. Smaken verschillen gewoon, ik vind m ?ber. Ik vind het alleen niet altijd nodig om tegen iemand te zeggen dat iets niet mooi is of 'een gedrocht', dat je het denkt prima, maar het zeggen is misschien wat overbodig?(let op de smiley he?!)