ik reed vaak in de een Volvo C70 T5 coupe van me baas & tevens ook me beste maat.
6 bak automaat met 310 pk en een dikke turbo, een top van 305km/u op de gps.
dat was echt bizar hoe hard dat ding trok (is echt veel geld in gegaan voor wat pk's erbij.. je hoorde geen suisje,de en de motor niet..heerlijk. alleen afentoe de turbo fluiten),
vanmiddag is hij verkocht.. ik was er even bij..
beetje sukkelig (marokaans) jongentje van 18 kwam hem kopen, waarschijnlijk veel zwartgeld mee.
ik en me baas zeiden van tevoren al.. ik geef hem maximaal 1 week, dan ligt die volvo in elkaar.
(hebben er ook een weddeschap op afgesloten.. me baas zei 2 dagen, en ik 1 week) kunnen dit nakijken op de site van RDW.
wij naar het post kantoor met hem.. lieten hem rijden.
hij reed heel voorzichtig en heeel angstig. gaf mischien maar 1 mm gas, auto maakte iets van mischien 200 toeren meer..
zei die al: wow hij is wel snel..
ik zo tegen me baas: denk dat jij gaat winnen :P,
ik verzon een smoes en zei tegen die jongen: ik mis deze volvo wel hoor, mag ik nog even rijden?
op een plek waar het niet glad was.
jeej ik mocht.. ik achter het stuur, en reed gewoon 'stevig' die jongen zat al met ze handen in de stoel geklemd. ik voor de grap: weetje hoe hard een porsce 911 trekt? die jonge kijkt me echt zo aan van: huh hoezo? ik geef HEEL even een kickdown met dat ding.. en die gast versteef helemaal van de angst

ik: zo dus..
me baas geniepig lachen,
naja, die jongen nam hem mee.. en ik geef hem maximaal een paar dagen, en dan ligt hij in elkaar.
was een heel dik ding met Alle opties die je kon bedenken + een cinema systeem met dvd schermpjes en surround e.d
hebben die jongen ook niet verteld wat er allemaal aan gedaan is, en ook niet hoeveel pk en koppel die heeft enzo. we waren bang dat hij ze vriendjes dan uit ging dagen voor een wedstrijdje omdat hij wist dat hij het toch wel zou winnen.