Poster: T_G
Mag dan wel een strontkar wezen hij rijdt nog steeds en is niet kapot te krijgen
Poster: Dyno
Als je goed leest wat er staat, lees je dat dit een vriend van me is.
Zo één als ik heb?
Poster: Luxx
een peugeot 206 CC, zwart met leren bekleding en spoilertje erop... zit alleen nog crappy geluids systeem in maar dat gaat binnenkort vervangen worden door blaupunkt shit
verder doe ik er niks aan... vind dat tupperware tunen echt te lame voor woorden. gaat er bij mij om dat er goed geluid in zit en verder vind ik het wel best
afentoe pak ik de auto van me pa:precies deze alleen dan zwarte lak
Poster: T_G
Lees de Extra Message in Topic
ik ga zeker ff speciaal voor dit forum een foto maken, uploaden en hier posten. even wat teveel gedoe voor een simpel forum. zie het nut er ook niet van in aangezien de foto die ik poste beter zal zijn dan een foto die ik met me mobiel dan maak.
ik wil em wel zwart photoshoppen voor je als je em dan ECHT zo graag in zwarte kleur wilt zien ipv de afgebeelde witte?
ik ga zeker ff speciaal voor dit forum een foto maken, uploaden en hier posten. even wat teveel gedoe voor een simpel forum. zie het nut er ook niet van in aangezien de foto die ik poste beter zal zijn dan een foto die ik met me mobiel dan maak.
ik wil em wel zwart photoshoppen voor je als je em dan ECHT zo graag in zwarte kleur wilt zien ipv de afgebeelde witte?
Poster: robbert
Als je, je niet wilt houden aan de topic regels, waarom post je dan uberhaupt iets?
In dit topic laat je anderen kennis maken met je eigen auto en daar hoort mijn inziens echt een foto bij. Zelfde principe als bij "DJ Booth's". Iedereen weet hoe een cdj en djm eruit zien, maar toch hoort er een foto bij.
Poster: Bastian
het is toch op eigen terrein
en me ouders vinden het best zolang ik maar zorg dat de auto niet beschadigd
Poster: sher'
I LOVE MY MINI....!