Poster: Tomazos
vandaag een nieuw speeltje opgehaald..
(wat nou krediet crisis)
Jaguar 'van der plasse' editie, (zijn er 401 van gemaakt op de hele wereld)
nog 1 jaartje en dan is het een oldtimer,
5.3 v12,
alleen ik had een auto ambulance (aanhanger) mee, met een volvo ervoor.. opeens gingen me voorwielen op een 80 km weg de lucht in en begon die te stuiteren en te slingeren als een gek (reed +-50).. maja, gewoon rustig blijven en nadenke hoe je de auto weer netjes op de weg krijgt..
toen tijdje vluchtstrook gereden met 30/40 km/u en een een rustig plekje/dorpje gezocht en gewacht tot een andere jongen die ik kon met een grote auto ambulance (vrachtwagentje) kwam, (170 km rijden) om de jaguar op te halen, een vriend van me was mee die heeft echt een paar uur zitten na shaken van dat stuiteren terwijl ik er vrij nuchter onder bleef en ook niet echt schrok, en lekker genoot van me pizza
het is zijn jaguar, alleen hadden van te voren niet gedacht dat een jaguar zo zwaar zou zijn.. volvo woog 1400 kilo, een auto ambulance met dubbel as, en de jaguar met zijn gewicht gebalanceerd op de ambulance.., maja..dachten dat het net wel zou gaan, en zo leek het in het begin ook.. volvo gedroeg zich goed op de weg.. maar zodra de diepe kuilen/hobbels kwamen ging niet helemaal goed,
toen nog bij amsterdam met een lege tank komen te staan,
(amsterdam is geen pretje met een auto ambulance aanhanger erachter van 6 a 7 meter)
morgen moet het alarm eruit gesloopt worden, het alarm systeem blokeerd de benzine pomp, want als een accu rechtstreeks op de benzine pomp word gezet, dan start hij wel..
maar als het werkt.. dat zijn er 12 heerlijke cilindertjes die vragen om beetje ingetrapt te worden.
(kan stiekem niet wachten om hem voor het eerst te berijden)
was om 1uur smiddags vertrokken en net pas terug, was mijn dagje wel
300 pk met een v12 op de achterwielen, bitches
Poster: Adrien1989
Als je 300pk met een v12 op de achterwielen wilt hebben beter een E32 750 kopen ipv van een jag :P.
Poster: Didier_Deluxe
Of een Subaru Impreza WRX
Poster: Adrien1989
Als je 300pk met een v12 op de achterwielen wilt hebben beter een E32 750 kopen ipv van een jag :P.
Poster: TheHunter
En ik ben 15:P
Poster: Xtremer
ja post dan niks
Poster: T_G
Ik rij gewoon een Opel Combo 1,7D jah das pas een "auto" xD
Poster: Dj-Styloz
das een heeeeeeeeel groot woord voor jou "auto" tis meer een strontkar XD
ben nu weer met een auto voor mezelf bezig,
subaru impreza, wil zo'n ding al jaren.
waar ik mee in gesprek ben heeft 275 pk, weet niet of het een 4wd is, of een achterwiel versie
achterwielen kan ik leuk mee spelen.. of een 4wd moet echt veel sneller wezen?:P
Poster: Stephanie
Moet dat nou weer zo?
Poster: Didier_Deluxe
Met een 4wd kan je indd ook zeer leuke dingen doen: http://www.youtube.com/watch?v=_aRde5Nthpw
Poster: Dj-Styloz
das een heeeeeeeeel groot woord voor jou "auto" tis meer een strontkar XD
Poster: Dyno
Vrijwel álle Subaru's zijn 4wd! Zéker de Impreza.
Een 4wd is meestal eerder weg bij bijvoorbeeld een sprint.
En met een 4wd kan je ook best leuke dingen doen hoor!! Filmpje van een vriend van mij: http://www.youtube.com/watch?v=lJudsrqJ73Q
Poster: ccc"
Die heeft een erg goede slip cursus gehad.
Poster: Convert
Zit je bij racing team? Want dat is niet jouw impreza
@Dyno:
maar die impreza die jij laat zien is een nieuwe generatie, ik wil zo'n oude impreza gaan kopen, met platte koplampen,