Poster: IbiziX
ik zoek een keyboard om als noob in fl studio te biginnen
iemand een goed voorstel
natuurlijk een usb keyboard want anders kunde da nie aansluiten aan u pc zeker? of wel?
Poster: IbiziXIk heb er 2 staan waarvan ik 1 wel wil wegdoen omdat ik hem toch nie gebruik, weet enkel niet of hij macheert op fruityloops. Gaat om de m-audio keystation 49e, aangekocht bij it pro. Mag weg voor 50euro, heb hem gekocht voor 100. Zal morge eens zien of ik de drivers nog ligge heb, maar ben er vrij zeker van. Liefst wel komen ophalen ivm uittesten
ik zoek een keyboard om als noob in fl studio te biginnen
iemand een goed voorstel
natuurlijk een usb keyboard want anders kunde da nie aansluiten aan u pc zeker? of wel?
dat bedoel ik ook niet, liefst nieuw natuurlijk :p
welke heb je dan? hoeveel heb je er voor betaald?
Poster: the-melody
Ik heb er 2 staan waarvan ik 1 wel wil wegdoen omdat ik hem toch nie gebruik, weet enkel niet of hij macheert op fruityloops. Gaat om de m-audio keystation 49e, aangekocht bij it pro. Mag weg voor 50euro, heb hem gekocht voor 100. Zal morge eens zien of ik de drivers nog ligge heb, maar ben er vrij zeker van. Liefst wel komen ophalen ivm uittesten
Poster: Reemz
Ik heb een edirol PCR-M30 een prima keyboard om mee te beginnen.
wa doen al die prullen daar aan? ben je toch nx mee? heb alles op pc
Poster: DJ_IVI-R
ik heb de m-audio oxygen 8 v2.. ben er ook tevreden van, is compact ding met toch aantal functies, prijs is 100-120 euro.. alleen heb ik nog niet ontdekt hoe ik in fl alle knobs van keyboard toewijs/ via keyb bepaalde instellingen in real time kan aanpassen
denk nie da da in de piano roll komt, denk da gwn u noten worden gespeeld met die vst en da ge u piano roll zelf moe aanvullen