OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
mooie heading, alleen de achtergrond samen met het lettertype komt in mijn ogen slecht over. Ik krijg ook vaak reclame over ringtone's op je site zelf. Wat mij vooral stoort zijn de links van je forum en foto's. Misschien dat je deze ook kunt laten inwerken op je website ofzo?
dj2dj.nl
User edit by Dj_Fantasy on 14-01-2007 @ 14:33:16 (100%)
Ik ga helemaal akkoord met fantasy, er is nog veel werk aan. Die reclame van die ringtones stoort me. Verder vind ik het lettertype niet mooi, de kleuren passen naar mijn mening ook niet samen. Kortom nog veel werk maar het is een leuk begin Ik vind trouwens je andere site veel beter
User edit by the-melody on 14-01-2007 @ 14:37:31 (18%)
Over de header zal ik maar niks zeggen, en voor een concept als dit zou ik ook geen 'standaard der standaard serif lettertype' Times New roman pakken. Eerder een mooi schreefloze letter, aangezien er niet heel veel tekst op de site staat. 'Untitled Documents' zijn killing trouwens. Wat dat betreft kan het allemaal wel wat scherper!
Ik vindt het gewoon een slechte site... sorry dat ik het moet zeggen probeer wat dingen die bij elkaar passen kleuren lettertype achtergrond kleur alles is raar... veel pixels...etc.
probeer dit te veranderen..
Of toppic zit jij ook op het powerdj forum..:P is van een klas genootje van me
edit: ik zie dat je daar global moderator bent..:D
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.