Poster: bramv
hoeveel uur had je dan gespijbeld?
Poster: Luxx
10, je moet dubbel inhalen.anderhalve dag weg gebleven van school omdat ik nieuwe CDJ-800's had. die moesten uitgetest worden, natuurlijk
Poster: T4Twister
ben nou een nieuw samplepakket aant uppen voor een nieuwe remix contest
Poster: Illusion
@ jorrit: We gaan hier luisteren
Poster: DNR
GVD!!!!
Ik haat uitzendbureaus
k ben er 5 weken gelede geweest en nu hebben ze nog niets goed geregeld voor mij!!!
als t zo door gaat komt die gear er nooit!
Poster: _ruud_
of vraag een krantenwijk dat is pas dik centjes verdienen :D heb het dan wel over de ochtendkrant
Poster: DNR
valt ook wel mee, ik vind 40 euro per week niet bepaald veel. In de vakantie doe ik nog wel 2 weekjes ofzo krantenwijk maar nu wil ik gewoon full-time werk.
dus morgen bel ik (al)weer naar dat uitzendbureau.
nou voor ong. in totaal 4,5 volle uren werken vind ik het tog wel redelijk veel maja..
Poster: Nvie
Relatief gezien is het zwaar piep natuurlijk. Elke dag vroeg op, door weer en wind, honderden kranten per week door een brievenbus doen... nah, mij niet gezien.
zo dacht ik er eerst ook over hou totaal niet van vroeg opstaan, maar na 1 week ben (was ik) al gewend. Soms is het wel vervelend als je vrijdag's avond's uit bent geweest en iets te diep in het glaasje hebt gekeken. En dan zaterdags vroeg op. Maarja is natuurlijk net wat je er voor over hebt. Ik doe dit werk stukken liever als in de kas.
Poster: robbert
Net een nieuwe telefoon gekocht met lekker veel functies!
Qtek s200