Poster: Jorrit
Kwa muziekkeuze wel ja, maar wat hun met 2 man + 4 decks doen durf ik rustig ondermaats te noemen. Ik ken DJ's die in hun eentje met 3 decks een technisch veel leukere set wegzetten.
Als ik naar setjes van huisbeving luister hoor ik overgang die strak maar standaard zijn, af en toe wordt er eens een vocaltje ingemixt... poeh poeh!
Poster: Jorrit
die wil ik ook wel ja, maar volgens mij krijgen alleen dit soort mensjes van Pioneer dat shirt....
quote: |
Poster: Laidback don mixed vrij standaard .. hij zal ongetweifeld wel met de cd spelers overweg kunnen, heb het alleen nog niet gehoord / gezien.... |
Poster: Wout-r
Daar was ik ook al bang voor... kan Lead niet wat regelen?
Poster: Wout-r
Weet iemand waar je dit soort t-shirtjes kunt kopen? :P Kwil der eigenlijk wel 1
Poster: barthawk
Dat shirt is echt vet, ik zou hier nog flink voor willen betalen ook, ziet er gruwelijk uit!!! Deze zou echt een topper worden in de webshop....
quote: |
Poster: Laidback Ik zou zeggen, pak Photoshop.. en maak een ontwerp alla dit, met Djresource Tinten.. Misschien maak je wel kans ![]() dit shirt komt toch niet in de webshop.. als ie Exclusief is.. (is piooooonier spul altijd) |
Poster: barthawk
quote:
Poster: Laidback
Ik zou zeggen, pak Photoshop.. en maak een ontwerp alla dit, met Djresource Tinten.. Misschien maak je wel kans
dit shirt komt toch niet in de webshop.. als ie Exclusief is..
(is piooooonier spul altijd)
ok ik ga aan de slag, misschien is het wel een ideetje om hier een soort van contest van te maken...de gene met het beste design mag z'n shirtjes verkopen in de webshop.....volgesmij lopen hier genoeg creatievelingen rond....
Poster: Ferrox
Vanavond draaien.. heb er zin in!
maargoed het duurt nog zolang tot het tijd is
Poster: dj-nick
waar moet je draaien
Poster: Ferrox
Voor de zwemvereniging waar ik bij zwem.
heb er zin in, van half 8 tot een uurtje of 1
Poster: Djillusion
Leuk moet je dat ene nummer draaien. Dat skihut nummer, die heet 'zwemles'. :d hehe
Oooooooo ik ben vndaag 18 jaar.
Dat betekend dus ook!! Draaien in Discotheekjes:p
Poster: Djillusion
Leuk moet je dat ene nummer draaien. Dat skihut nummer, die heet 'zwemles'. :d hehe
Oooooooo ik ben vndaag 18 jaar.
Dat betekend dus ook!! Draaien in Discotheekjes:p