De Late Leeuw, chat corner (DEEL 6) (2/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

W.i.M    posted on 12-01-2007 14:57
Terugblik :

Deel 1

Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5

Bookmarken van dit topic :

Op naar het zevende deel
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by W.i.M on 12-01-2007 14:58 (34%)

What do you think about De Late Leeuw, chat corner (DEEL 6) ??

Vote :   

RenéKuppens    posted on 18-01-2007 14:42
Poster: Jorrit

Kwa muziekkeuze wel ja, maar wat hun met 2 man + 4 decks doen durf ik rustig ondermaats te noemen. Ik ken DJ's die in hun eentje met 3 decks een technisch veel leukere set wegzetten.
Als ik naar setjes van huisbeving luister hoor ik overgang die strak maar standaard zijn, af en toe wordt er eens een vocaltje ingemixt... poeh poeh!

Kijk wat don diablo kan:D dat is pas draaien en je cd spelers benutten...
Jorrit    posted on 18-01-2007 14:53
ik heb maar een aantal setjes van Don en hem een keer live gehoord, maar dat was niet spectaculair....
Laidback    posted on 18-01-2007 15:05
don mixed vrij standaard ..
hij zal ongetweifeld wel met de cd spelers overweg kunnen,
heb het alleen nog niet gehoord / gezien....
Wout-r    posted on 18-01-2007 15:06

Weet iemand waar je dit soort t-shirtjes kunt kopen? :P Kwil der eigenlijk wel 1

Jorrit    posted on 18-01-2007 15:15
die wil ik ook wel ja, maar volgens mij krijgen alleen dit soort mensjes van Pioneer dat shirt....
robbert    posted on 18-01-2007 15:16
Ik heb don nu 2 keer live gehoord en ik vind hem erg goed! Hij draait echte een lekker mix van club, r&b en rock muziek. Dit houd de set lekker levendig, helemaal mijn stijl!

Wout-r    posted on 18-01-2007 15:21
Poster: Jorrit
die wil ik ook wel ja, maar volgens mij krijgen alleen dit soort mensjes van Pioneer dat shirt....

Daar was ik ook al bang voor... kan Lead niet wat regelen? Happy, laughing
barthawk    posted on 18-01-2007 15:45
quote:
Poster: Laidback
don mixed vrij standaard ..
hij zal ongetweifeld wel met de cd spelers overweg kunnen,
heb het alleen nog niet gehoord / gezien....

die gast ken mixen gek, laats op NYE had ik hem weer gezien in de Asta. 4 decks, en hij was echtkeihard aant mixen....geweldig.....

Poster: Wout-r

Daar was ik ook al bang voor... kan Lead niet wat regelen? Happy, laughing

Dat shirt is echt vet, ik zou hier nog flink voor willen betalen ook, ziet er gruwelijk uit!!! Deze zou echt een topper worden in de webshop....
User edit by barthawk on 18-01-2007 @ 15:49:03 (75%)
Laidback    posted on 18-01-2007 15:49
die shirts,, daar zijn er maar een aantal van gemaakt..
echt zeeeeeeeeeer Exclusive..

wel heel vet,, zou er ook wel 1 willen..
Maatje L , AUb :P hahaha
Yorick    posted on 18-01-2007 20:37
Poster: Wout-r
Weet iemand waar je dit soort t-shirtjes kunt kopen? :P Kwil der eigenlijk wel 1

en volgens mij was daar ook een kleine oplagen van...
weet het niet zeker
PatrickBeuken    posted on 18-01-2007 20:38
Dat is niet die wat Lead heeft. Wat je hier ziet is een lelijk Frans shirt.
User edit by PatrickBeuken on 18-01-2007 @ 20:39:28 (91%)
Laidback    posted on 18-01-2007 21:30
Poster: barthawk

Dat shirt is echt vet, ik zou hier nog flink voor willen betalen ook, ziet er gruwelijk uit!!! Deze zou echt een topper worden in de webshop....

Ik zou zeggen, pak Photoshop.. en maak een ontwerp alla dit, met Djresource Tinten.. Misschien maak je wel kans

dit shirt komt toch niet in de webshop.. als ie Exclusief is..
(is piooooonier spul altijd)
barthawk    posted on 18-01-2007 22:44
quote:

Ik zou zeggen, pak Photoshop.. en maak een ontwerp alla dit, met Djresource Tinten.. Misschien maak je wel kans

ok ik ga aan de slag, misschien is het wel een ideetje om hier een soort van contest van te maken...de gene met het beste design mag z'n shirtjes verkopen in de webshop.....volgesmij lopen hier genoeg creatievelingen rond....
Laidback    posted on 19-01-2007 01:04
Poster: barthawk
quote:

ok ik ga aan de slag, misschien is het wel een ideetje om hier een soort van contest van te maken...de gene met het beste design mag z'n shirtjes verkopen in de webshop.....volgesmij lopen hier genoeg creatievelingen rond....

ik zal eens rondvragen .
ik zat zelf ook al te denken aan een dergelijk iets..

maar zeker doen! .. post maar eens een paar leuke ontwerpjes..
beetje Smaak Vermaak :D

Ferrox    posted on 19-01-2007 14:49
Vanavond draaien.. heb er zin in!

maargoed het duurt nog zolang tot het tijd is WOW
dj-nick    posted on 19-01-2007 15:05
Poster: Ferrox
Vanavond draaien.. heb er zin in!

maargoed het duurt nog zolang tot het tijd is WOW

waar moet je draaien
Ferrox    posted on 19-01-2007 15:23
Poster: dj-nick

waar moet je draaien

Voor de zwemvereniging waar ik bij zwem. ken bijna iedereen er van, maar bijna niemand weet dat ik draai.. dus ik ga ze lekker overdonderen.

heb er zin in, van half 8 tot een uurtje of 1

veel jeugd erbij en ook wat oudere
savale    posted on 19-01-2007 15:25
leuk! Voor de oudere kan je ook wat disco classics pakken. Is voor de jongeren ook nog wel leuk om naar te luisteren
Illusion    posted on 19-01-2007 15:54
Poster: Ferrox

Voor de zwemvereniging waar ik bij zwem.
heb er zin in, van half 8 tot een uurtje of 1

Leuk moet je dat ene nummer draaien. Dat skihut nummer, die heet 'zwemles'. :d hehe

Oooooooo ik ben vndaag 18 jaar.

Dat betekend dus ook!! Draaien in Discotheekjes:p
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Ft    posted on 19-01-2007 15:58
Poster: Djillusion

Leuk moet je dat ene nummer draaien. Dat skihut nummer, die heet 'zwemles'. :d hehe

GRAAATZZZ!!!!
Yorick    posted on 19-01-2007 16:02
de sjonnies:P
lekker zwemmen zonder slip

RenéKuppens    posted on 19-01-2007 16:29
Moest film verlag maken..

ik dacht dan wordt het een DJ / Muziek film
ik heb hem hier onder geplaast voor mensen die nog een vette mUziek film willen kijken TJEK DEZE
  God Is My DJ
Algemene gegevens
Titel: God Is My DJ
Regie: Carin Goeijers
Producer: Pieter van Huystee Film & TV
Filmmaatschappij: A-film
Première datum: 2 februari 2006
Lengte: 92 minuten
Kijkwijzer:
Bijzonderheden: Voor deze documentaire ID&T en vooral eigenaar Duncan Stutterheim acht maanden gevolgd in de aanloop naar Sensation White 2005
Genre: muziek

Cast
Mental Theo
Armin van Buuren
Duncan Stutterheim
Lisca Stutterheim
Joop van den Ende

Verslag

God Is My DJ is de titel van een documentaire over ID&T, het bedrijf achter de grote dansfeesten. De man achter ID&T, Duncan Stutterheim, begon met een eindexamenfeestje en heeft na vijftien jaar een bedrijf met tientallen werknemers, een radiostation (SlamFM), een lifestyleblad en een restaurant. Documentairemaker Carin Goeijers volgde Stutterheim ruim een half jaar in aanloop naar Sensation White 2005.

Drie verhaallijnen lopen als rode draad door de documentaire: de organisatie van Sensation White, de ontwikkelingen binnen ID&T en de rol van Duncans broer Miles. Wat betreft Sensation White kan ik kort zijn. Goeijers heeft simpelweg op allerlei momenten besprekingen en brainstormsessies gefilmd. Zo krijgt je een kijkje achter de schermen van Sensation. Hoe zijn vrouw Lisca Stutterheim de locatie (Arena) bezoekt. Hoe Duncan met Jan Vayne en dj Armin van Buuren aan de openingstune Serenity (een nummer wat ik vaak draai J) werkt. Hoe Duncan en enkele medewerkers een xtc-voorlichtingsbijeenkomst meemaken. De film eindigt wanneer het aftellen op de avond van het feest is afgelopen en de massa aan het dansen slaat.

Wat betreft de ontwikkelingen binnen het bedrijf had Goeijers documentairemakersgeluk: precies in de opnameperiode komt ID&T in zwaar weer en moet het gaan inkrimpen. We zien de bui al hangen als SlamFM-dj Mental Theo met moeite zijn radioprogramma binnen de juiste tijd kan houden: ‘O, komt er nu al weer nieuws?' Besprekingen over mogelijke overnamekandidaten van het radiostation en overleg tussen Duncan en zijn vader over de toekomst van het bedrijf komen in beeld. Met zijn naaste medewerker worden even snel namen genoemd: ‘Danny' ‘weg', ‘Brenda' ‘d'r uit.' De camera's zijn er uiteindelijk bij wanneer Duncan zijn medewerkers het slechte nieuws brengt: ‘De directie is ontmanteld, ik ben weer de baas. We blijven nog maar met zo'n dertig man over. Ik wil geen gezeur meer over briefpapier en laptops.'

De indrukwekkendste opnames uit de documentaire hebben betrekking op Miles Stutterheim, de enkele jaren terug verongelukte broer van Duncan. Hij zat ook in het bedrijf en speelt nog steeds een belangrijke rol in het leven en werk van de hoofdrolspelers van deze film. ‘Zijn begrafenis was in het wit en sindsdien is Sensation ook in het wit,' legt Duncan uit. Naast ‘talking heads', zijn ook privéopnames te zien van de begrafenis en van het lossen van een vrachtwagen vol bloemen bij de boom waar Miles zijn Porsche tegenaan reed.

Carin Goeijers maakte goed gebruik van het documentairemakersgeluk door op de juiste momenten de camera's aan te zetten. Daarnaast zijn de verschillende verhaallijnen zo door elkaar gesneden dat de overleden broer steeds in je gedachten aanwezig blijft. Dit maakt van God Is My DJ een sterke documentaire. Heel wat meer dan een ‘making of' die enkel achter de schermen van Sensation kijkt.

Wout-r    posted on 19-01-2007 16:30
JOOOEEEEPPPIEE!!!! Tentamen-week zit er op!!
Ferrox    posted on 19-01-2007 16:32
Poster: Djillusion

Feli!

En natuurlijk heb ik dat nummer bij, ook die van de sjonnies :D Zwemmmen zonder slip..
Yorick    posted on 19-01-2007 16:47
dat zij ik al:O eerder dan jou ja:O:P

257 Users online: 8 Guests (249 Unknown)
Pages generated today : 43.437
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.431.811