Poster: Lead
HELP :D
Een vriend van me staat op het punt om te moeten draaien op In Qontrol. Er is een poll gestart waarbij je op een DJ kunt stemmen. De top 6 draaien in een zaal op In Qontrol.
Clive King is een goede bekende van me en het zou natuurlijk top zijn als hij op In Qontrol moet draaien. Ik hoop dan ook op jullie stem (als je hem al niet op iemand anders hebt uitgebracht).
Hij staat (nu) op de 4de plaats....
Dus (ook namens hem) : stem op Clive King :D
Poster: Lead
HELP :D
Een vriend van me staat op het punt om te moeten draaien op In Qontrol.
...
Dus (ook namens hem) : stem op Clive King :D
Clive King is een goede bekende van me en het zou natuurlijk top zijn als hij op In Qontrol moet draaien. Ik hoop dan ook op jullie stem (als je hem al niet op iemand anders hebt uitgebracht).
Hij staat (nu) op de 4de plaats....
Poster: the-melody
Weet er soms iemand of er een rotary kit voor de DJM600 bestaat? Of kan ik die van de 800 gebruiken op de 600?
Poster: MoXeGy
bevalt hij je al?
Ik ben een paar weke naast draaien ook bezig met producen. Maar omdat ik alleen maar software heb vind ik het dus niet veel en wil ik dus eerst wat hardware gaan aanschaffen.
Nu heb ik zitten denken aan een synthesizer. Alleen is het probleem: ik kan geen keyboard ofzo spelen.
Is het dan wel verstandig?
Ik heb hier al goed gezocht op google en op djresource maar kon niets vinden.
Poster: the-melody
dju
Poster: Dj-RK
hier bestaat wel een topic over even gezocht.. KLIK
maar keyboard spelen leer je vrij snel.. als jij een beetje met een software packet overweg kan en je weet waar de tonen zitten op je keyboard.. en je weet de noten
en vooral hoe lang ze duren..
hele noot
halve noot
kwart noot
16 noot
32 noot
dan zit je al een heel eind
Kortom. okal heb ik 0,0 procent kennis van keyboards en begin ik pas net met producen. dan kan ik dus nog wel gewoon een synthesizer kopen.
ik hoef denk ik ook niet persee noten te kunnen lezen, want ik maak zelf de melodien op mijn gevoel.
Draaien doe ik ook op gevoel
ja dat er ritme is dat snap ik, en ik denk ook wel dat ik een goed gevoel voor ritme heb.