[M] F-zero - House-dance mix
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dancedimension    posted on 11-01-2007 20:39
Zo laat ik hier eens een keer een mixje van me plaatsen, de eerste keer dat ik dit hier doe maar ik doe het al een stuk langer, ik heb deze even snel in elkaar gezet, duurt 23.28 minuten, en zoals je ziet is het house/dance. Er zitten wel een paar hele kleine schoonheidsfoutjes in. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! De link naar de download staat in de hidden message Winking my eye

Tracklist:

01.   Ian van Dahl - Just a girl (Peter Luts Remix)
02.   Jordy Lishious - Slick!
03.   Fall out boy - dance dance (tommie sunshine mix by stacy mier)
04.   Fedde le grand - Put your hands up for detroit (dj delicious and Till west remix)
05.   Mary J. Blige - Be without you (Moto Blanco remix)
06.   Milk & sugar - stay around (dj delicious & till west remix)
07.   Bootyluv - Boogie 2Nite (Seamus Haji Big Love Mix)
08.   Eric Prydz vs Pink Floyd - Proper Education

Hidden Message

Reply to view the Secret Message

What do you think about [M] F-zero - House-dance mix ??

Vote :   

Aemilius    posted on 11-01-2007 20:43
nou laat me de eerste zijn falk xD

Laidback    posted on 12-01-2007 04:16
ziet er leuk uit:D

vooral Mary J. Blige - Be without you (Moto Blanco remix) , die is en Blijft heerlijk! :D, maar is het niet Mikkie Moto. of Bobby Blanco Rmx ?:P haha

een snelle EDIT onder het luisteren..\
zit nu bij Dance Dance..
en heb het gevoel alsof de mix echt zwaaaar aan het oversturen is...
ligd niet aan mn HP. (Tech. RP-DH1200), hehe.
wel jammer!
klinkt namelijk niet echt lekker sown gekraak.. LOL
als iemand anders em ook even download.. en mij zecht dat het aan mn geluidkaart leg.. dan ist goed :D:D
User edit by Laidback on 12-01-2007 @ 04:36:23 (100%)
Cyspoz    posted on 12-01-2007 08:59
Downloading...
dancedimension    posted on 12-01-2007 14:51
@ laidback, ik weet niet ik heb ook de technics RP-DH1200, ik hoor geen gekraak maar t kan heel goed dat ik hem iets te hard heb opgenomen, zal ik de volgende keer dan aan denkenWinking my eye
User edit by dancedimension on 12-01-2007 @ 14:53:22 (3%)
DJMixing    posted on 12-01-2007 15:54
reply
Cyspoz    posted on 14-01-2007 12:09
Feedbacking...

Om te beginnen is je mix opgebouwd uit een lekker setje platen. Mainstream vocal house/club doet het altijd wel goed. Verder doe jet met ongeveer 3 minuten per minuut een lekker mix tempo neerzetten.

Een paar dingen die mij opvielen is dat je nog wel eens een volume verschil hebt in je mix. Ik heb niet de indruk dat de mix overstuurt meteen, maar probeer in het vervolg goed op je volume te letten. Voordeel is dat mix momenten dan ook een stukje mooier worden.

Bij een aantal mix overgangen komt de melodie of vocal van twee nummers door elkaar. Soms is dat mooi (zie hiervoor tonaal mixen) maar soms wordt het daardoor erg onrustig of past het niet bij elkaar. In je mix kwam links en rechts zo'n moment voor. Het is moeilijk om snel en strak te mixen en tegelijkertijd dat te voorkomen, maar met het iets beter kiezen van je mix momenten zou dat niet zo'n groot probleem moeten zijn.

Wat mij verder opviel is dat er nog wel eens een pitch issue in zit. Niet altijd waren de nummers goed gepitcht. Nou is dat iets wat bij iedereen voor komt, maar wat mij opviel is dat je er niks aan deed om dat te corrigeren. Dat kan natuurlijk door verschillende redenen komen. Maar dat is wel iets waar je in iedergeval nog aan zal moeten werken, aangezien het een aantal keer duidelijk in de mix voorkomt.

Succes!

right1    posted on 14-01-2007 12:12
...:p
de tracklist ziet er in elk geval goed uit

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

223 Users online: 37 Guests (186 Unknown)
Pages generated today : 32.377
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.684.389