Drum&bass en somekind of dancy, electro style
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tinuva    posted on 11-01-2007 19:03
Hey, I'm Tinuva and I'm new here... I've been busy with creating music for some time now and I really enjoy it.

If you like DnB you should check out my site: www.myspace.com/tinuvadnb

If you like Electro or dance or just cool music to groove on, you should really check www.myspace.com/tinuvavirgen. This is together with a friend of mine, Virgen.

On myself I allways produce DnB, because that is the thing I enjoy the most. But of course I can enjoy dance, electro etc just as much. Say what you think, give some hints, I'm only 16 so everything is welcome...

ThX
Cheerz'
Tinuva

What do you think about Drum&bass en somekind of dancy, electro style ??

Vote :   

TheSupercrab    posted on 11-01-2007 19:28
i love DNB! Some nice tunes, Cross bow i like, but the you waited to long sample does not add anything imo, and also gets rid of the drive in the song, Maybe beef it up a bit, make the cuts more accurate, i dunno jus play with it a bit as it does not sound quite right.

One other thing, the background on yourmyspace makes it impossible to read! i had to select everything before i could read any of it! Anywayz enjoy urself on DJ resource and keep producing! for a 16 yr old u got skills man!

Margi    posted on 11-01-2007 19:58
Ola pola!
Een heleboel D&B lovers hier in dit topic:D:D (net zoals ik)
Je liedjes zijn echt goed, zeer goede ideeën!
Al heb ik wel niet het gevoel dat ze volledig afgewerkt zijn... Het heeft gewoon nog dat tikkeltje meer nodig, die finesse.

Ben je naar star warz geweest ?

EDIT: Ik las net in je ander topic dat je geen platenspelers wilt. Als je D&B gaat draaien kan ik je erg aanraden om toch wel minstens 1 platenspeler bij te kopen. De CD is nog niet echt zo doorgebroken in het wereldje van de D&B...
Heel veel nieuwe D&B nummers komen namelijk enkel op vinyl uit.
User edit by Margi on 11-01-2007 @ 20:03:15 (100%)
Tinuva    posted on 11-01-2007 22:01
bedankt voor de leuke comment Winking my eye

Ik moet gewoon meer tijd steken in men nummer, zorgen voor meer afwerking telkens dat tikkeltje beter maken, maar ik ben dan telkens weer te ongeduldig om mijn nummers er op te zetten Winking my eye ... Van verschillende nummers heb ik ondertussen al een betere versie. Ik zal jullie op de hoogte houden Winking my eye

En van die platenspelers, ja ik heb ook al hier en daar eens gezocht op itunes enzo, maar vond ook moeilijk echt goeie drum & bass, maar zowieso zou ik beginnen draaien met electro enzo, omdat ik toch geloof dat dat net ietsje gemakkelijker is om te draaien... Zoveel ervaring heb ik nog niet, dus kan het niet echt zeggen, maar ik zie wel.... Alvast merci  We zien wel wat er allemaal nog komt....

En deze keer heb ik jammer star warz moeten missen, als je eens naar een DnB feestje dicht bij gent komt, laat zet eeens een berichte, altijd leuk om dj's te ontmoeten Happy, laughing

Laterz
Tinuva
User edit by Tinuva on 11-01-2007 @ 22:02:46 (2%)
TheSupercrab    posted on 11-01-2007 23:02
plaaten spelers voor DNB is echt niet nodig, Er is nu al zat DNB te krijgen via legal MP3 stores, en voor DNB cds moet je gewoon naar een UK Web shop gaan, alla www.breakbeat.co.uk Daar hebben ze echt een heeleboel!
Mod edit by Lead on 13-09-2008 13:27 (1%)
lrfist    posted on 12-01-2007 12:11
toch blijft bij dnb het imago van de platenspeler nog altijd hangen Happy, laughing
en dat electro makkelijker is dan drum'n'bass... ik vind het een beetje hetzelfde niveau hoor Happy, laughing alleen zoeken ze tegenwoordig wel meer electro-dj's tov dnb-dj's

This is an old Topic

No new postings for 6.722 days.
 Post CommentThat would be 224.1 months
or a whopping 18.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

65 Users online: 25 Guests (40 Unknown)
Pages generated today : 1.696
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.555.948