Kijk, er zijn heel veel verschillende opties. Kijk aller eerst eens in het rookie forum (
link) Hierin staan zeker weten dingen waar jij gebruik van kan maken. Ten tweede kan je even zoeken (
link)
Ik zou als ik jou was goed kijken op webshops, die ik hier helaas niet neer mag zetten, en dan kijken naar prijzen van apperatuur. Ik denk dat je toch minimaal wel een bedrag neer mag tellen van zo'n 500 euro voor een mixer + 2 table top cd spelers.
Je zou dan bijvoorbeeld keuze hebben tussen, 2 x Reloop RCD 800s en een Numark DM 950 mengpaneel. Dit is natuurlijk een leuk setje om mee te beginnen! Maar als je wat wilt met iets meer.. kwaliteit, futures enzo, dan moet je of tweede hands kopen of doorsparen.
DJ gear is echt niet goedkoop, en koop nooit het aller, aller goedkoopste, want dan koop je 9 van de 10 keer een kat in de zak.

[edit] Er zijn natuurlijk zat goedkopere cd spelers en mixers he. Ik heb nu gewoon wat interresante dingen gepakt van een relatief goede kwaliteit. Je moet toch al 200 euro neer tellen wil je een cd speler hebben met een jog wheel. Die Numark vind ik voor die prijs gewoon geweldig, dus die past er gewoon heerlijk bij :D