Ik heb nog nooit iets gemixt, of zelfs maar een mixer aangeraakt (een fatsoenlijke tenminste). Ik zat te denken om eens iets te proberen met:
Denken jullie trouwens dat het mogelijk is om ook echt deze dingen uit te proberen?
Poster: ceesietopc
Zoals ik al zei: Ik ga niks kopen. Ik wil hoogstens kijken om wat te huren voor een school feest, waarvan ik in de organisatie zit. Wordt een soort DJ-contest. Meerdere dj's, iedereen mag draaien (wel goed georganiseerd or). Zoiets iig.
Daarom wil ik dus kijken naar een simpele hufterproof beginners zet. Dus niet teveel knoppen. Scratch erop moet eigenlijk wel. Vandaar dat ik vooral naar Table-tops kijk.
Poster: greup
Dan zal alles wel indrukwekkend zijn om op te draaien..
dat is zeker mogelijk,.. moet je wel redelijk serieus over komen. En verkoper gaat heus geen set van dvj x, cdj 800/1000 en of djm 800 uit de kast halen voor een jongen van 10 die er duidelijk nog geen kaas van heeft gegeten.
Als je van plan bent trouwens om iets te kopen,... nu of in de toekomst. probeer dan een basic set uit. Denk aan cdj 200/ denon 1000 ed.
Hoi,
ik ga binnekort (a.s. donderdag) eens kijken in een dj zaak/winkel.
Wat zijn nou de dingen die ik echt moet proberen, want ik mag natuurlijk niet elke week terugkomen. Ik ben niet echt van plan om iets te kopen, wel mss iets te huren.
Ik heb nog nooit iets gemixt, of zelfs maar een mixer aangeraakt (een fatsoenlijke tenminste). Ik zat te denken om eens iets te proberen met:
2* CDJ-1000MK3 + 1*DJM800
2* Denon DN-S3500 + 1* Denon X-1500
2* SuperOEM + Synq XTRM1
Iemand nog suggesies.
Ik wil iig ook een iets meer Basic setje proberen. Iemand nog tips voor een wat meer beginner betaalbaar hufterproof setje?
Denken jullie trouwens dat het mogelijk is om ook echt deze dingen uit te proberen?
@DaDragon
Ik wil nog niks gaan kopen... (dit heb ik al meer gezegd in dit topic :x) Ik wil me alleen goed oriënteren, en spelers uitkiezen voor de verhuur. Mooi dat je bij de feedback alles mag proberen, dan zal dat bij mijn shop (Bax) ook wel mogen. 1000 euro is veel trouwens. :P
@Lead
Het wordt een soort contest, maar ook een soort samenwerking. En ik denk niet dat er veel dj's zijn die gewend zijn op een CDJ-1000 te draaien. Eigenlijk is dat juist een reden dat we wel CDJ-1000 moeten doen, die dingen hebben gewoon status. Daar wil elke dj wel mee gezien worden, dus er komen meer dj's. Kort door de bocht, maar het klopt denk ik wel.
Poster: sucksir
Reken er maar niet op dat je zomaar dingen kunt uitproberen bij Feedback. Meest ongeintereseerde personeel loopt daar rond.
Ben vaak in het filiaal in utrecht geweest om wat synts enzo te bekijken, telkens slappe excusen dat het niet is aangesloten enzo, en dat zit je daar met 2000 euro om je Virus TI uit te proberen. Dus demonstratie + service is bagger. Echter wel goedkoop en handig voor als je midi-kabels ofzo moet halen.
Poster: DaDragon
in apeldoorn is dat wel anders.. het personeel is erg professioneel en weet overal van.
Ze sluiten het dan ook graag voor je aan.. Maar het meeste staat al aangesloten op een mengpaneel..
Dus dat is het verschil denk ik met utrecht.
Poster: Gilles
Haha, jij hebt die rooie gesprokenik heb zaterdag nog een draaitafel daar gehaald, weer helemaal goed.
@DaDragon
Ik heb sterk het gevoel dat je niet echt mn posts leest. Ik heb nu al vaak genoeg gezegd dat ik niets wil kopen, maar iets wil huren. No Offence, tis een beetje irritant.
Ontopic: Als er onder de schooldj's echte pro's rondlopen. (en die zijn dr), zullen die blij zijn dat er ook een CDJ-1000 staat, en als er dus ook echt reclame richting de dj's wordt gemaakt: Er staat goed spul. Je moet ze wel een beetje trekken natuurlijk. Het heeft dus nog niets te maken met de show opzich, maar met het aantrekken van de dj.
Poster: DaDragon
in apeldoorn is dat wel anders.. het personeel is erg professioneel en weet overal van.
Ze sluiten het dan ook graag voor je aan.. Maar het meeste staat al aangesloten op een mengpaneel..
Dus dat is het verschil denk ik met utrecht.