[TK] Synq SMX2 + Synq HPS2 (NIEUW)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Synq    posted on 11-01-2007 16:05
Hello!

Ik ben nieuw en ga maar direct met de deur in huis vallen.
Ik heb een synq mixer en koptelefoon compleet ongeopend nieuw in de doos hier thuis staan en ik moet daar wel te verstaan vanaf want ik heb juist hetzelfde, alleen door een domme fout heb ik dat dubbel besteld, lol.
620€ en het is van u, ne schone prijs want ik doe er bijna 100€ verlies aan!

Indien intresse hoor ik het wel!
En nogmaals sorry om zo een forum te betreden maar ik wordt er echt niet goed van.

Grtz!

What do you think about [TK] Synq SMX2 + Synq HPS2 (NIEUW) ??

Vote :   

Reind    posted on 11-01-2007 17:43
Stuur je het toch gewoon terug naar de winkel.... neem aan dat je het via het internet hebt gekocht dus dat is koop op afstand oftewel binnen 8 dagen de shit terug sturen in ongeopende doos zonder dat je een opgaaf van reden hoeft te geven.

Europese regel geving dus geld ook in Belgie, probleem opgelost.

Toch vreemd dat mensen dat niet in de gaten hebben, bij vooruit over maken moet je 2 maal zoveel betalen dus dan zou er een lampje moeten gaan branden en als je het onder rembours laat komen moet je ineens 2 keer zoveel af rekenen bij de postbode.

Dat betekent dat je OF heel erg dom bent OF het is een *** verhaal eersteklas.
User edit by Reind on 11-01-2007 @ 17:44:49 (100%)
Synq    posted on 11-01-2007 20:11
Ik ben dom? Okéé dan

Het komt van 2 verschillende winkels en 1 winkel ging is efkes mijn pakket opsturen terwijl ik had gekozen voor vooruitbetalen en nog inééns niets had betaald. Voor ik kon annuleren was mijn pakket dus al weg en was er grote discussie ontstaan wie in fout was.

Na bijna een week bekvechten mag ik het pakket terug opsturen, heb nog ni lang geleden een overéénkomst bereikt dus had ik hier eigenlijk beter niks gezet.

Zo goed Pro? Of ben ik nu echt zo dom? Winking my eye
User edit by Synq on 11-01-2007 @ 20:15:04 (52%)
robbert    posted on 11-01-2007 20:14
Mmh het klinkt een beetje als een lul verhaal, ik vrees dat je de gear op deze manier niet gaat verkopen.
Synq    posted on 11-01-2007 20:18
Het is niet meer nodig want de winkel neemt het terug, dan doe ik tenminste toch geen verlies meer.

En wat heeft het verhaal er nu mee te maken als die gear volledig nieuw is?
Mij zou het in ieder geval geen bal kunnen schelen welk verhaal daar achter zit, lol.

User edit by Synq on 11-01-2007 @ 20:18:45 (14%)
Nvie    posted on 11-01-2007 20:20
Nou, geregeld dan hè?

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

239 Users online: 48 Guests (191 Unknown)
Pages generated today : 47.345
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.699.357