DJ Tiësto Access Virus Soundset?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

panic    posted on 06-10-2004 22:37
Wie van jullie weet wat dit ding precies kan. Ik kan namelijk niet echt wachten op het antwoord tot de DJ Expo. Is het wat en hoe duur zal het zijn?

What do you think about DJ Tiësto Access Virus Soundset? ??

Vote :   

jordy    posted on 06-10-2004 22:54

heb je iets meer info? (linkje naar site waar het te bekijken is ofzo?)

of bennik nou echt dom dat ik geen idee heb wat ik me hierbij moet indenken?
Lead    posted on 07-10-2004 00:29
Wat ik begreep was het een rij met zo'n 256 software sounds als plugin voor zijn studio.

http://www.tiestoworld.nl/home1.htm

Let the BASS be louder
Onimusha    posted on 07-10-2004 17:35
Het zal denk ik wel een soort vervangende versie zijn van de powercore versie maar dan voor mensen zonder powercore kaart :D
jordy    posted on 07-10-2004 18:44
zal wel
Onimusha    posted on 08-10-2004 13:28
Jah TC Electronics heeft al een acces virus softsynth gemaakt maar deze werkt alleen met een powercore element .

Dus ik denk dat die van tiesto een standaart VSTi plugin zal worden voor alle Softsequencers o.a. logic audio, fruityloops, cubase sx enz enz
mikeclark    posted on 18-10-2004 09:45
Het is niet alleen voor de Powercore maar ook voor de Acces Virus Hardware A,B & C versie alsook voor de Indigo bruikbaar!!!
Inmiddels is de eerste workshop volboekt, wil je de tweede meedoen, schrijf dan op tijd in via
www.djexpo.nl

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

172 Users online: 126 Guests (46 Unknown)
Pages generated today : 36.676
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.943.968