Poster: djmamo
dit is heel simpel, omdat id&t en Q-dance, gevestigde namen zijn en als ze jou in een talentroom bezig zien en je doet het goed, kun je ervan uit gaan dat je binnenkort erg veel boekingen krijgt.
Geloof me, tenzij je contest na contest 1e wordt dan lukt 'erg veel boekingen' misschien, maar anders valt dat 'erg veel boekingen' ook wel mee. Meestal hebben de deelnemers in kwestie al een eigen organisatie die feesten organiseert, of enkele producties op hun naam staan.
dit zijn serieuze en gevestigde namen, en je krijgt gewoon betaald.
Ook dat kan vies tegenvallen. Soms heb je maar net je onkosten eruit.
en vind nog steeds dat je erg onervaren bent als je meteen maar reageert zonder meer info te vragen, je wilt toch weten wat er gaat gebeuren en wat je moet doen.
en dat vind ik onervaren.
Tja waarom niet, voor jou 10 anderen, er zijn teveel dj's in nederland

Voor velen zal dit misschien een van de weinige kansen zijn om es een keer buiten de deur te draaien, en dan ook nog eens op zo'n relatief groot (als je bekijkt wat de TS van plan is qua apparatuur en artiesten) event.
en het geld dat verdiend word gaat naar het goede doel, dat is wel beter alleen jammer dat chuckie dan je grootste goede doel is he. en ik vind chukie niet echt een goed doel. en welk goed doel is dat dan.
Wat dit betreft ben ik het wel met je eens, beetje raar als het 'voor het goede doel' is, en chuckie vangt wel mooi even 2,5k. Aan de andere kant wil je ook wel een bekende naam op je feest hebben, anders komt er niemand naar je feest.
je moet je eigen niet zo laten gebruiken, chukie wel 2500 euro vangen en jij mag voor het goede doel draaien? lekker hoor.
Ik denk dat de mensen die uitgekozen worden om op dit feest te komen draaien ongetwijfeld een leuke ervaring op doen, ondanks dat ze er niet voor betaald krijgen. Het is toch weer een stukje ervaring, en je wil niet weten wat sommige mensen voor hun hobby over hebben. Sommigen rijden van het ene eind naar het andere eind van het land op eigen kosten om maar een uurtje te kunnen draaien.
Maar zoals ik al eerder tikte, als je 2,5k voor Chuckie neer kan leggen dan lukt een benzinerekening of een cadeaubon oid. ook wel voor een van de mindere goden

Zelf zou ik hier trouwens ook niet aan beginnen als dj, omdat ik het al druk genoeg heb, en gezien de insteek van het feest (urban/mainstream) is het niet echt mijn muziek.
Savale ga er gewoon voor, ik heb je al een aantal keren gezien en gehoord op de contestjes, en daar is iig weinig op aan te merken