Poster: djmamo
ik denk nog steeds dat het gewoon een fantasierijk persoon is.
ik denk nog steeds dat het gewoon een fantasierijk persoon is.
waarom kun je wel 25 movingheads betalen en 27 mtr truss? ...en een dj is teveel van het goede? DJ chucky ja die kunnen we wel betalen, maar 100 euro voor een andere kan niet..... erg groot ..?..hierbij......
voor de lezer: ga eens bij een willekeurig verhuur bedrijf kijken wat dit kost...(movingheads en truss)
en parren zijn niet goed? is voornamelijk je basis licht, maar dat mag ik zeker niet zeggen.
is meteen ook goed tezien dat de onervaren dj's meteen reageren met demo's zonder ook maar ergens vraagtekens bij te zetten.
voor diegene die het niet weet: in deze wereld moet je goed opletten wat je doet, voor je het weet sta je gratis te draaien voor iets wat je geld had kunnen opleveren. jij moet je gear en cd's toch ook gewoon betalen!!!
voor iedereen die dit leest: laat DJ NICK eerst maar eens met concrete dingen komen, en niet met mischien...
post eerst maar eens waar het is plaats, tijd en datum, vervoer?........ is het zwart/wit? wat voor soort feest? en welke drive-in show of mensen die dit gaan bekostigen want neem aan dat jij dit niet zelf doet aangezien leeftijd>>
dus.......
en voor alle andere, ben sceptisch met je boekingen controleer dit eerst je weet maar nooit of ze gebruik van je maken of dat ze je gebruiken.
is meteen ook goed tezien dat de onervaren dj's meteen reageren met demo's zonder ook maar ergens vraagtekens bij te zetten.
waarom kun je wel 25 movingheads betalen en 27 mtr truss? ...en een dj is teveel van het goede? DJ chucky ja die kunnen we wel betalen, maar 100 euro voor een andere kan niet..... erg groot ..?..hierbij......
en parren zijn niet goed? is voornamelijk je basis licht, maar dat mag ik zeker niet zeggen.
voor diegene die het niet weet: in deze wereld moet je goed opletten wat je doet, voor je het weet sta je gratis te draaien voor iets wat je geld had kunnen opleveren. jij moet je gear en cd's toch ook gewoon betalen!!!
Ach, wat is het probleem, de slaapkamer dj's krijgen eindelijk een kans, en ja chuckie is duur (2500 vind ik overigens wel een shitload aan geld btw voor een dj als chuckie, maar het zal wel door z'n hitje en boekingsagent komen).
Soms moet je 1 stap terug doen, om 2 stappen vooruit te komen.
Poster: Chiron
Op de echt grote feesten (id&t, q-dance) wordt zoiets meestal gepresenteerd als 'talentroom'Maar dan hoor je ook niemand klagen over dat de dj's niet betaald krijgen, dus snap ik ook niet helemaal waarom mensen dat hier wel zouden moeten doen.
dit is heel simpel, omdat id&t en Q-dance, gevestigde namen zijn en als ze jou in een talentroom bezig zien en je doet het goed, kun je ervan uit gaan dat je binnenkort erg veel boekingen krijgt.
en vind nog steeds dat je erg onervaren bent als je meteen maar reageert zonder meer info te vragen, je wilt toch weten wat er gaat gebeuren en wat je moet doen.
en dat vind ik onervaren.
en het geld dat verdiend word gaat naar het goede doel, dat is wel beter alleen jammer dat chuckie dan je grootste goede doel is he. en ik vind chukie niet echt een goed doel. en welk goed doel is dat dan.
en 1 stap terug om 2 stappen verder te komen?
dit is dus dan wel een bevestiging dat het eigenlijk gewoon slecht geregeld is als je daar gaat draaien...
dit is heel simpel, omdat id&t en Q-dance, gevestigde namen zijn en als ze jou in een talentroom bezig zien en je doet het goed, kun je ervan uit gaan dat je binnenkort erg veel boekingen krijgt.
dit zijn serieuze en gevestigde namen, en je krijgt gewoon betaald.
en vind nog steeds dat je erg onervaren bent als je meteen maar reageert zonder meer info te vragen, je wilt toch weten wat er gaat gebeuren en wat je moet doen.
en dat vind ik onervaren.
en het geld dat verdiend word gaat naar het goede doel, dat is wel beter alleen jammer dat chuckie dan je grootste goede doel is he. en ik vind chukie niet echt een goed doel. en welk goed doel is dat dan.
en jaloers? nee niet bepaald ben wel wat gewend hoor.
en 1 stap terug om 2 stappen verder te komen?
dit is dus dan wel een bevestiging dat het eigenlijk gewoon slecht geregeld is als je daar gaat draaien...
je moet je eigen niet zo laten gebruiken, chukie wel 2500 euro vangen en jij mag voor het goede doel draaien? lekker hoor.
Poster: ACTIVE
Ik vind het wel een oke...
Laat iedereen maar een demo opsturen en dan zien we wel wie er komt te draaien..
dj-nick kost het niets en voor een andere dj kan het een kans zijn..
Waarop dan?? Ik kan me nog herinneren dat ik een aantal jaar terug ook begonnen ben op me kamer, toen een keer ergens voor niets draaide en wel een residentie kreeg.. Dus van daar uit wel me gear kon upgraden tot beter.. Heb dat soort dingen vaker gedaan en heb ook op die manier in buitenland boekingen gekregen en daar een residentie gahad in de zomerse nachten in spanje... Oke nu hoef ik niet meer voor niets te draaien want word zelf gevraagd om overal te draaien. Maar ik vind het wel oke voor andere dj's om te laten zien wat ze kunnen.
Dus wat als iemand zich aanmeld.. is zijn keuze want Nick geeft duidelijk aan dat je niets krijgt... Je zult toch een keer buiten je kamertje willen gaan spinnen als laten zien wie je bent en wat je kan...
En Dj Chuckie krijgt € 2500 oke dat is mooi voor hem, maar hij is ook ooit zo begonnen en verdient al die inzet en vrije avonden voor niets er nu uit. dus waarom zouden onbekende Dj dat niet doen.. Misschien dat diegene wel ontdenkt word en over 2 jaar zelf wel € 2500 verdient op een avondje... Dan hoor ik iedereen niet meer klagen...
Poster: djmaarten
jou gaat het zeker alleen maar om het geld
je moet eerst naams bekendheid hebben anders kom je er nooit
het gaat mij helemaal niet om het geld, ik heb er ook geen behoeft aan om er zelf te gaan draaien, heb het druk zat. vind dit gewoon een erg slechte opzet van een feest.
en andere zouden dat ook moeten inzien.
waarom wordt dit als een opstapje gezien? omdat je voor of na dj chuckie draait?
staat mischien wel leuk in je cv maar, niemand kan dan zien hoe goed jij zelf draait.
en wordt je vaker geboekt? (nu ik dit heb getypt en het word gelezen zal er dadelijk wel een reactie komen dat dit wel het geval is), dat is de bedoeling van een opstapje... dat je verder komt.
en nog steeds komt dj nick niet met concrete informatie.
en met dat bekend worden, als je goed bent word je toch wel bekend, dit is heus niet de enigste manier om te bereiken wat je wil.
dit is gewoon ontzettend goedkoop gebruik maken van andere mensen. en dat is niet nodig als je naar de opzet van het feest kijkt.
mensen mogen best kritischer naar bepaalde "aanbiedingen" kijken.
en andere zouden dat ook moeten inzien.
waarom wordt dit als een opstapje gezien? omdat je voor of na dj chuckie draait?
staat mischien wel leuk in je cv maar, niemand kan dan zien hoe goed jij zelf draait.
en nog steeds komt dj nick niet met concrete informatie.
en met dat bekend worden, als je goed bent word je toch wel bekend, dit is heus niet de enigste manier om te bereiken wat je wil.
Poster: Jorrit
Ik zie het anders, zoals inmiddels wel duidelijk is, en dat is mij goed recht.
Jij zou moeten weten dat dit soort feesten in je CV interresant zijn voor toekomstige opdrachtgevers.
Dat dit niet in het topic staat wil nog niet zeggen dat ik deze informatie niet al heb.
Wat een onzin, ik ken zat mensen die supergoed draaien en nooit boeiendere feesten hebben dan huis tuin en keuken feesten.
Het is misschien niet de enige manier, maar het is wel een manier.