Holydeejay! Spinning in Sabah Malaysia
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Holydeejay    posted on 09-01-2007 12:44
Deejay on Holiday 2007. Enjoy a 2 wk free all-in holiday in Sabah Malaysia and give us 6 of your gigs in local clubs.

Gezocht Deejays. Wij bieden 2 weken volledig verzorgde vakantie in Sabah Malaysia in ruil voor deelname aan een uitwisselingsproject voor cultuur en muziek. Dit is een non-profit projekt i.s.m. Tourism Board Malaysia. Vlucht, overnachtingen, onkostenvergoeding voor 2 week. Je kunt je partner of buddy meenemen. Tegenprestatie is maximaal 6 gigs in locale clubs en een workshop met het onderwerp: 'How to become a DJ?'.

Wij proberen het muziekniveau in Malaysia naar een hoger niveau te krijgen.  
Allemaal relaxed, zie het als een vakantie, de nadruk ligt op uitwisseling van ervaringen. De clubs sluiten gemiddeld om 3 uur 's-nachts. Wil je langer blijven en je vakantie uitbreiden naar Thailand, Vietnam of Singapore dan helpen we je hierbij. Michel & Lawrence.

This is a non-profit initiative. We promote tourism in Malaysia by exchanging culture and music. ww.sabahtourism.com

Interesse? Vertel ons je stijl, wie je bent en wanneer je zou kunnen. Wij nemen dan z.s.m. contact met je op. michelinasia@yahoo.com
Mod edit by Jorrit on 09-01-2007 12:57 (14%)

What do you think about Holydeejay! Spinning in Sabah Malaysia ??

Vote :   

Reemz    posted on 09-01-2007 12:46
Wat zit er dan in die hidden message?

Hebben jullie ook een website met meer informatie over dit project? Bijvoorbeeld wie zijn jullie? Waar zijn jullie gevestigd?
User edit by Reemz on 09-01-2007 @ 12:56:19 (100%)
Holydeejay    posted on 09-01-2007 13:21
Hidden message: Interesse? Vertel ons je stijl, wie je bent en wanneer je zou kunnen. Wij nemen dan z.s.m. contact met je op. michelinasia@yahoo.com

Website is Yahoo group http://groups.yahoo.com/group/Holydeejay. Verder nog geen informatie, net gestart.

Wij zijn hier niet beroepshalve mee bezig en dus ook nergens gevestigd. Wij zijn inwoners van Singapore en Sabah, zelf beide ondernemers, Michel heeft ondermeer handelsonderneming, Lawrence heeft onermeer een rubberplantage. Michel heeft dit eerder georganiseerd in Koh Pangang, Thailand. Resultaat was meer toeristen, Full Moon parties en gigs van Dj's all over the world.

We hebben via Singapore wel connecties maar willen liever geen  DJ's die alleen hun album komen promoten, met all respect overigens, maar dit is bedoeld als uitwsselingsprojekt.

Meer info over het projekt: Kosten worden betaald door de eigenaren van de clubs en Tourism Board. Voor ons is het vrijwilligerswerk, wij willen gewoon goede muziek. Verder allemaal niet zo spannend. Tis zeg maar ontwikkelingswerk in een van de mooiste gebieden op aarde, Sabah-Borneo. Nogmaals dit is niet commercieel in geen enkel opzicht.  

Zekerheid of dat je ticket wel wordt betaald of dat de hotelovernachtigingen wel geregeld zijn.... tsja, spreekt voor zich en is eenvoudig te controleren.

Meer vragen? Stel ze gerust. Suggesties zijn ook welkom. Michel
djmamo    posted on 09-01-2007 13:38
ben wel geintresserd, maar... of alles betaald word dat is nog de vraag? of zie ik dit nu verkeerd...
www.moonentertainment.nl
Holydeejay    posted on 09-01-2007 14:23
Er wordt niet voor optredens betaald. Het is een uitwisselingsprojekt. Je kosten worden in principe wel betaald, maar welke denk je aan? We doen dit niet om op een goedkope manier aan Dj's te komen.
Reemz    posted on 09-01-2007 14:29
Bedankt voor de info!

Ik zal zometeen een mail sturen met de gevraagde informatie.

Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken.
Chiron    posted on 10-01-2007 20:13
Wow dit klinkt opzich wel tof Happy, laughing

6 gigs in 2 weken vind ik geen slechte deal als je je ticket, kost en inwoning betaald krijgt (?)

Op wat voor termijn moeten we denken aan dat je daar eenmaal staat te draaien?
weken/maanden?
mr-alexander    posted on 11-01-2007 10:45
Dit is ook toevallig. Ik heb lang geleden, het was in 1997, een half jaar op Koh Pah Ngan gezeten met mijn platenkoffers (vinyl ja!). De Full-Moon Parties werden gegeven op Haadrin Beach en trokken toendertijd al wereldwijd veel mensen. De muziekstijl was natuurlijk Goa & Trance. Dit fenomeen was op vrijwillige basis; voor het geld deed je dit niet, onderdak & eten was het enige wat je kreeg. Maar dit was voor mij een onvergetelijke ervaring om als globetrotter daar zoiets te kunnen beleven. 

Ik heb voor jullie nog een aantal tips:

1. Blijf weg van DRUGS!
2. Denk aan je spullen, sluit deze goed af.
3. Sabah is een Islamitisch land.
4. Ga er rondreizen, zo'n kans grijg je niet snel meer
5. Ga bij de tropische kliniek langs voor de nodige vaccinaties
6. Denk aan Malaria pillen

greetz  
User edit by mr-alexander on 11-01-2007 @ 10:49:29 (1%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

143 Users online: 21 Guests (122 Unknown)
Pages generated today : 66.522
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.803.037