Poster: ceesietopc
Je hebt height verkeerd geschreven. Dat is het gewoon :P
Ik ben nog eens voor je gaan spelen.
1. Je moet consequenter zijn in hoe je code, anders wordt het een rommeltje. Gebruik of classes, of id's.
2. Probeer de code kort te houden. jouw color div was nutteloos, je kon de color ok gewoon in de container zeten.
3. Het is color, niet font-color. De standaard kleur is trouwens zwart, dus die had je niet vast hoeven te zetten. De validator heeft trouwens liever van wel. :P
4. Je hoeft de afmetingen van je plaatje er niet bij te zetten, als je het plaatje gewoon op ware grootte wil weergeven.
Dus.. dit kwam er bij mij uit, niet perfect, maar ik heb geen tijd meer. Moet gaan eten.
Haha zoveel moeite had je niet hoeven doen, maar super bedankt.

Hij deed het even niet en toen heb ik hem door de html validator gedaan en nu wel.
Ik zie dat je ove al een X voor hebt gezet zoals bij de href van de stylesheet link en de img src. Heeft dit een bepaalde reden? Want niets doet het daardoor. Zodra ik de X weg haal doet de pagina het wel.
Maar het gaat erom dat de site in het midden staat!.

Ik ga nu even de css vergelijken met mijn css zodat ik kan zien wat ik fout heb gedaan.
Nogmaals bedankt.
Ohja, en dat van dat height was gewoon stom. Maar het was al laat. :p
Nog een vraag ik zal ook even kijken op w3schools,
div.header {
width: auto;
height: 100px;
border: 1px solid gray;
margin: 20px 20px 0px 20px;
}
Ik heb hier ingesteld dat de header 20 van boven moet beginnen, 20 van rechts 0 van onder en 20 van links.
Links en rechts doet ie goed, maar boven doet ie niet.