Hallo.. Hier kunnen jullie alle Joomla vragen kweit! :P
ik begin.. ik zoek een Component / Module waarmee ik dus een soort Weblog funtie kan adden. nu zijn er 100drden BLOG functies. het probleem is simpel.. ik wil alswaren 3 (of meer) Weblogs Kunnen Adden, voor 3 personen, in elk weblog komt te staan: Foto van persoon. Info over persoon. Vragenlijst. Agenda Punten voor deze persoon.. en een Knop om een bericht te sturen / comments... etc..
dit moet allemaal makkelijk te editen zijn als Admin zijnde.. maar met al die BLOGS word het gewoon weergegeven in alle 3 de Menu links.. dus als je op persoon 1 klikt, zie je de info van persoon 1, 2 & 3 in 1 Weblog, dit moet dus allemaal Induvidueel worden...
weet iemand hier iets over ?. of kan iemand helpen zoeken naar een geschikte plugin..
Hiernaast zoek ik ook nog een GOED Forum, dat GOED werkt Icm, Joomla.
Alvast bedankt!
User edit by Laidback on 09-01-2007 @ 01:10:13 (4%)
What do you think about Joomla Vragen.. ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Maak gewoon 3 catagorieén aan in 1 sectie en geef die weer als blog.... heb je helemaal geen module voor nodig.
Goed forum in combinatie met Joomla kun je vergeten, er zijn A geen goede forums die samen werken (punBB was er 1 maar de development daarvan loopt al een jaar achter op de huidige punBB versie) en B alles wat er is is crap, veel te veel overload en barst te vaak van beveiligings lekken....
User edit by Reind on 09-01-2007 @ 01:35:37 (100%)
Hier zou je e.v.t. kunnen kijken voor 'echte' blogs. Daarnaast is voor een forum denk ik het makkelijkst om SMF te pakken en die dan te bridgen met je joomla site.
Dat is niet weg gelegd voor mensen zoals ik die daar de hersens niet voor hebben
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.