Poster: Djillusion
Als we wat meer op het geheugen ingaan, zou ik je in ieder geval aanraden om Kingston geheugen te kopen. Kinston is het beste geheugen wat er is.
Kingston 1024 mb
Nvidia Geforce 8800 GTX
De ati saphire x1950 256 mb is ook goed hoor:D
Asrock is idd wel een goed merk, persoonlijk ben ik liever van asus. Ik heb een asus p5p800 Dual Core
Ik zal in ieder geval die AMD processor nemen!!
Dit is allemaal een leuk setje, maar ben bang dat je dan wel hoger zit dan 500 euro.
Poster: Pilli
Tips:
Kies de core2duo.. die komt uit alle tests VER boven alle andere dualcores uit
Dat verschil is enorm dus vergis je niet.
Kingston is goed ram, maar het verschil is tegenwoordig zo klein, dat het weinig uitmaakt.
Poster: Djillusion
Kingston is nog steeds het beste geheugen. Wil je goed geheugen, kingston is gewoon aan te raden. Oem kan ook best goed wezen, maar verschild toch veel
En dat baseer je op?
Poster: Blast
Tja een mobo..... er zijn veel moederborden te koop. Welk type cpu ga je nemen?? AMD of Intel? Wat voor soort geheugen heb je? in jouw geval DDR2 Wat voor videokaart wil ik?? PCI-E of AGP?? PCI-E lijkt me. Wil ik crossfire/SLI?? Voor games is dit heerlijk (heb ik verschillende malen gelezen), alleen je hebt er wel een grote voeding voor nodig en dat stroom verbruik, dat voel je wel in de portemonee.
de 8800GTX kost bijna bij iedere winkel minimaal 500 euri, en Jer-E wil dan ook nog een cpu en een mobo hebben. Dus ik denk dat, dat niet gaat lukken. De 8800 is idd een goed kaartje, maar wel aan de prijzige kant.
Misschien is de XFX 256Mb 7900GS iets voor je: klik
Je wilt je computer met name voor gamen en producen gaan bebruiken. Voor game computer werden vaak AMD cpu's aangeraden, maar ik lees veel dat de core 2 duo de amd op zo'n beetje ieder gebied verslaat. Intel beweerd dat hun core 2 duo 40% sneller is dan hun vorige processors en 40% minder stroom verbruikt.
Ik zou dus voor de core 2 duo gaan.
Poster: Jer-E
ik heb al gekozen jullie raden nooit wak genome heb :P
simpele 3.4 ghz proccesor 6800 gt videokaartje en simpel moederbord
wantt k ik heb ook een xbox 360 aangeschaft (A) dus jah die gebruik nu voor game :P en muziek luistere wil ik muziek afspele dan heb k mun tt's en produce luk ook wel me die 3,4 ghz :D
was btw iets van 700 euro tot kwijt :D
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.