Wat is de moeilijkste stijl om te mixen. (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Illusion    posted on 08-01-2007 10:05
Ik bedoel eigenlijk, wat is je persoonlijkste moeilijkste stijl om te draaien?

Iedereen heeft wel een stijl die hij iets moeilijker vind om te draaien dan zijn favouriete stijl.

Welke stijl vind jij moeilijker om te draaien, of wat voor gedeelte in een nummer vindt jij lastig om mee te mixen?
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 08-01-2007 @ 10:15:19 (36%)

What do you think about Wat is de moeilijkste stijl om te mixen. ??

Vote :   
DNR    posted on 15-03-2007 20:15
hardcore behoord bij beatmatchen bij de moeilijke stijlen vind ik. vooral de nummers van tegenwoordig, heel vaak een ongelijkmatige beat waardoor het moeilijk te mixen is.
ik begin nu steeds serieuser te draaien maar ik merk tog dat die onregelmatige beats wel lastig zijn bij het beatmatchen.

maar zonder het beatmatchen is hardcore goed te doen. goed bij elkaar passende nummers zoeken, vocals uit het nummer dat je er later wil ingooien in een sampler zetten en die affentoen in het nummer ervoor afspelen op de juiste momenten. melodieen van een ander nummer door de beat laten lopen van het nummer ervoor. dit kan goed op de plaatsen waar er alleen beat is... dit is vaak op het begin en aan het eind van het nummer.. de melodie dan doorlaten lopen en er een break van maken. (zonder beat dus) waarna je het nummer door laat lopen zodat het goed doorloopt. en dan kun je weer verder met het volgende nummer..
zo ontstaat er tog een goede mix

ik hoop dat ik het een beetje duidelijk overbreng zo:P

als het niet duidelijk is moet je het ff zegen en dan probeer ik het nog een keer

This is an old Topic

No new postings for 6.770 days.
 Post CommentThat would be 225.7 months
or a whopping 18.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

375 Users online: 47 Guests (328 Unknown)
Pages generated today : 5.663
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.657.675