My Site : dj-nick.eu
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dj-nick    posted on 07-01-2007 20:15
Ik heb een tijdelijke site gemaakt en voor verder ga wil ik jullie mening erover

www.dj-nick.eu

zou leuk zijn als je een berichtje achter laat in het gastenboek
Mod edit by Lead on 10-01-2007 07:35 (5%)

What do you think about My Site : dj-nick.eu ??

Vote :   

Ft    posted on 07-01-2007 20:18
Het spijt me dat ik het zeg, maar ik vind het nogal een schrale site... volgens mij doet de helft het maar ofzo :P (Agenda werkt niet, contact doet nix) en het ziet er nogal simpel uit... maar toch... het doet wat het doen moet...
dj-nick    posted on 07-01-2007 20:24
owja vergetten bij te zetten de agenda en contact pagina moet ik zo nog uploaden.

maar zoek naar jullie meningen, hoe zou jij het doen, wat moet er komen te staan etc.

User edit by dj-nick on 07-01-2007 @ 20:26:04 (100%)
ceesietopc    posted on 07-01-2007 20:32
Tsja.. hij doet een beetje vaag op het moment.
Ik zie de source van je pagina's als ik op een link in je menu klik.

Ik weet niet hoe dat zit met die wysiwyg editor die je gebruikt, maar dat klopt toch echt ergens niet... Of je doet zelf iets fout met uploaden enzo
dj-nick    posted on 07-01-2007 20:38
Poster: ceesietopc
Ik weet niet hoe dat zit met die wysiwyg editor die je gebruikt, maar dat klopt toch echt ergens niet... Of je doet zelf iets fout met uploaden enzo

wat doet hij vaag dan
ceesietopc    posted on 07-01-2007 20:45
ik krijg de source te zien, ipv de pagina zelf... dat hoort niet, neem ik aan Winking my eye
Ft    posted on 08-01-2007 08:57
Poster: ceesietopc
ik krijg de source te zien, ipv de pagina zelf... dat hoort niet, neem ik aan Winking my eye

Ik krijg gwoon de site te zien hoor... is misschien alleen bij jou dan?
Dj_Danny    posted on 08-01-2007 09:03
Homepage krijg ik goed te zien alle andere pages krijg ik ook alleen maar de bron te zien. Overigens vind ik het een beetje opdringerig dat je op de homepage een player hebt die uitzichzelf begint. Dat kan je overigens ook problemen opleveren aangezien het niet van jou is...
Nvie    posted on 08-01-2007 09:03
Nee, ik ook. Komt omdat er geen filetype in de naam van de pagina's staat (dus er wordt gelinkt agenda ipv agenda.html).

Daarnaast vind ik die zwarte achtergrond niet erg origineel. Daarnaast zou ik m'n site gewoon lekker in het nederlands houden, de kans dat een buitenlander boekt is natuurlijk klein.
Dj_Danny    posted on 08-01-2007 09:19
Poster: Nvie
Nee, ik ook. Komt omdat er geen filetype in de naam van de pagina's staat (dus er wordt gelinkt agenda ipv agenda.html).
...

Dat van die filetypes werkt ook niet (even geprobeerd..)
Nvie    posted on 08-01-2007 09:31
Blijkbaar hebben die files dan helemaal geen type Confused
Pilli    posted on 08-01-2007 12:03
Opmerkingen over de site:
Schraal, weinig te zien
Links doen het hier ook niet
Gastenboek is een gratis flut ding dat linkt naar een andere site

Tips: Steek er wat moeite in en maak een goede site, meer opvulling, een mooiere layout, gastenboek php script kan je zo van een site af plukken en integreren in je eigen site, ziet er veel netter uit.
Contact dmv formulier erbij, maakt het makkelijker.

Yorick    posted on 08-01-2007 12:30
op welke site kan je dan php script vinden?
dj-nick    posted on 08-01-2007 15:58
Poster: Pilli
Opmerkingen over de site:
Schraal, weinig te zien
Links doen het hier ook niet
Gastenboek is een gratis flut ding dat linkt naar een andere site

Tips: Steek er wat moeite in en maak een goede site, meer opvulling, een mooiere layout, gastenboek php script kan je zo van een site af plukken en integreren in je eigen site, ziet er veel netter uit.
Contact dmv formulier erbij, maakt het makkelijker.

ik ben al bezig met me nieuwe site waar haal je dan zo een contact formulier en gastenboek vandaan
Ft    posted on 08-01-2007 16:02
zo'n script voor contactformulier is makkelijk te vinden... tik op google in: contactformulier script
je krijgt meteen goede hits zoals:
http://www.sitemasters.be/?pagina=scripts/scripts&cat=15&id=447
(dit was de bovenste... staat kant en klaar script op...)
dj-nick    posted on 09-01-2007 15:43
oja ziet het bedankt

Pilli    posted on 09-01-2007 17:04
Poster: Bonzaiboom
zo'n script voor contactformulier is makkelijk te vinden... tik op google in: contactformulier script
je krijgt meteen goede hits zoals:
http://www.sitemasters.be/?pagina=scripts/scripts&cat=15&id=447
(dit was de bovenste... staat kant en klaar script op...)

Nick, let wel, je hebt hiervoor een host nodig die php ondersteund Happy, laughing (iig voor het contactformulier)
dj-nick    posted on 09-01-2007 17:06
mijn host ondersteund het heb net gekeken
Lead    posted on 10-01-2007 07:36
Firefox 2.0 : behalve de homepage werkt er geen een pagina. Lijkt erop dat het bij het parsen van de HTML niet lekker gaat.
Let the BASS be louder
dj-nick    posted on 19-01-2007 21:26
ik heb net vast een nieuwe lay out gemaakt,
vindt hem zelf al wat mooier maar waar ik nu stukje test heb
welkom op.... daar had ik een soort achtergrond maar die krijg ik niet te zien
hoe moet ik dat doen.
User edit by dj-nick on 19-01-2007 @ 21:27:23 (1%)
the-melody    posted on 19-01-2007 21:27
link werkt nietWinking my eye
dj-nick    posted on 19-01-2007 21:27
nu wel gewoon www.dj-nick.eu

the-melody    posted on 19-01-2007 21:32
Ziet er al een stuk aardiger uit, enkel denk ik dat achter de tekst: 'welkom op de site van DJ Nick...' nog een foto moet die niet kan worden weergegeven. Verder kan ik niet op de foto's klikken voor meer info maar misschien is dit zo al gedaan.
dj-nick    posted on 19-01-2007 21:34
Poster: the-melody
Ziet er al een stuk aardiger uit, enkel denk ik dat achter de tekst: 'welkom op de site van DJ Nick...' nog een foto moet die niet kan worden weergegeven. Verder kan ik niet op de foto's klikken voor meer info maar misschien is dit zo al gedaan.

dit bedoelde ik ook die foto achter de tekst krijg ik er niet op
voor de rest klopt het dat je nog nergens op kan klikken dat moet ik morgen nog allemaal gaan maken
savale    posted on 20-01-2007 00:41
Hey! druk bezig met je site? Let even op deze dingen:

je lettertype keuze zou ik eens overzien. Dit lettertype is niet echt lekker leesbaar en staat niet zo profi.
Let op wanneer je dingen als gif of als jpg opslaat. Je menu items kun je beter gif doen.
De algemene vuistregel: weinig kleuren: gif, veel verschillende kleuren: jpg (foto bijv)
mr-alexander    posted on 20-01-2007 02:08
Tja ik wil niet te veel zeggen maar je zou minimaal eens een snelcursus website ontwerpen en coderen kunnen nemen. Of op de site van de editor die je gebruikt (wysiwygwebbuilder.com) de tutorials en forea doornemen.

Persoonlijk zou ik geheel van wysiwygwebbuilder.com wegblijven, de code die hiermee gegenereerd wordt is nogal lelijk en onleesbaar. Met het gebruik van CSS stylesheets bereik je veel meer.

Daarnaast lijkt je site qua ontwerp gehaast in elkaar te zijn gezet. Kijk toch eens een beetje op het internet rond om ideen op te doen. Neem dan een grafisch programma, Photoshop of Gimp editor, om optisch jouw site qua ontwerp te ontwikkelen. Vang hierna pas aan met het in stukjes snijden en coderen.

Tip: vraag rond in je vriendenkring of kenissenkring of iemand kennis en ervaring in het bouwen van een website heeft en doe het dan met deze persoon samen.

In ieder geval succes en veel plezier!

greetz,   
User edit by mr-alexander on 20-01-2007 @ 02:09:54 (4%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

55 Users online: 4 Guests (51 Unknown)
Pages generated today : 532
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.554.784