Poster: ceesietopc
Ik weet niet hoe dat zit met die wysiwyg editor die je gebruikt, maar dat klopt toch echt ergens niet... Of je doet zelf iets fout met uploaden enzo
Poster: ceesietopc
ik krijg de source te zien, ipv de pagina zelf... dat hoort niet, neem ik aan
Poster: Nvie
Nee, ik ook. Komt omdat er geen filetype in de naam van de pagina's staat (dus er wordt gelinkt agenda ipv agenda.html).
...
Poster: Pilli
Opmerkingen over de site:
Schraal, weinig te zien
Links doen het hier ook niet
Gastenboek is een gratis flut ding dat linkt naar een andere site
Tips: Steek er wat moeite in en maak een goede site, meer opvulling, een mooiere layout, gastenboek php script kan je zo van een site af plukken en integreren in je eigen site, ziet er veel netter uit.
Contact dmv formulier erbij, maakt het makkelijker.
Poster: Bonzaiboom
zo'n script voor contactformulier is makkelijk te vinden... tik op google in: contactformulier script
je krijgt meteen goede hits zoals:
http://www.sitemasters.be/?pagina=scripts/scripts&cat=15&id=447
(dit was de bovenste... staat kant en klaar script op...)
Poster: the-melody
Ziet er al een stuk aardiger uit, enkel denk ik dat achter de tekst: 'welkom op de site van DJ Nick...' nog een foto moet die niet kan worden weergegeven. Verder kan ik niet op de foto's klikken voor meer info maar misschien is dit zo al gedaan.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.