User edit by antwan on 20-01-2007 @ 18:23:30 (100%)
What do you think about Dj contest in Herrys bar Wberg ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
waarom geen cdj-1000s de vorige x stonden ze er wel?
Miscommunicatie met de verhuurder.
niet zo zeuren joh je kan toch ook wel op andere cd spelers werken,,, en niet afhankelijk zijn van een bepaald typen,,,
Dat is het punt ook helemaal niet, het punt is mijn verleden met de CMX-3000. Vaak zat voor een volle zaal dat ding vast zien slaan, zelfs op originele of op 4 x gebrande cd's. Ik kan prima mixen met een CMX, maak je maar geen zorgen.
Ik krijg net te horen dat Sander (Savale) met buikgriep op bed ligt. Ik zou met hem mee rijden en kan op zulke korte termijn geen vervangend vervoer regelen.
Jammer.(ik weet niet of iemand BasRose nog spreekt, maar als hij van plan was langs te komen voor DJResourcers kan hij dus thuis blijven )
WAS GEZELLIG GISTER:D BAS ZET HEM VANAVOND OP HE EN LAAT ZE EEN POEPIE RUIKEN:D
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.676 days. Post CommentThat would be 222.5 months or a whopping 18.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...