Producer Gezocht (JumpStyle) (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Freaky_Nicky    posted on 06-01-2007 12:54
Ik zoek iemand om samen een track of misschien wel meerdere tracks te producen!
Waarom zoek ik iemand?! Wel.. Anders werk ik m'n tracks toch nooit af!
Daarmee bedoel ik dan de afwerking en etc.. Happy, laughing
Degene die zich geroepen voelt mag hier altijd een reply neerpennen..
Wie weet gaan wij samen aan de slag..!
Ik ben FL Studio 6 XXL Producer Edition gebruiker!
Ook niet onbelangrijk;
Ik wil een track dat qua genre tussen JumpStyle en Techno ligt maken!

Regards!

What do you think about Producer Gezocht (JumpStyle) ??

Vote :   

Jorrit    posted on 04-03-2007 10:59
Poster: DJ_IVI-R
fruity loops is  vrij gemakkelijk te gebruiken ( zeker in vergelijking met cubase, ableton, nuendo, reason), maar ik vind het een enorm onstabiel programma..

laatste tijd wordt er ook over zoveel programma's gepraat kwestie van producen, dus misschien is het eens handig dat er een soort sticky komt met een overzicht per software wat de mogelijkheden zijn, ervaringen van gebruikers enzovoort..

ik ben nu zelf ook wat aan het experimenteren met producen, ik heb ableton 6 liggen, cubase 3, reason 3 , nuendo  en FL studio.. maar ik zie door de bomen het bos niet meer! wat kan ik nou best nemen om een high quality track te maken met beperkt materiaal ( keyboardje en pc en emu 0404 soundcard)?

De meeste van deze programma's zijn ook zo ongelooflijk ingewikkeld en ik heb ook niet enorm veel tijd om het te checken, dus gaat maar stap voor stap..

btw sorry mods, kan zijn dat deze reply hier niet helemaal op zijn plaats is.. maar weet niet goed waar hem anders kwijt te geraken nu de discussie over fl studio hier aan bod kwam Happy, laughing

Ik heb je post even HIER herhaald, tot dat topic heeft het namelijk meer betrekking Winking my eye
DJ_IVI-R    posted on 04-03-2007 13:35
Poster: Jorrit

Ik heb je post even HIER herhaald, tot dat topic heeft het namelijk meer betrekking Winking my eye

ok thanks jorrit Happy, laughing
www.nikan.be

This is an old Topic

No new postings for 6.763 days.
 Post CommentThat would be 225.4 months
or a whopping 18.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

97 Users online: 54 Guests (43 Unknown)
Pages generated today : 2.639
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.349.417