Hoe werkt een VST
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

lrfist    posted on 05-01-2007 13:14
en hier komt de n00bvraag. hoe werkt dat in hemelsnaam? (heb ff liggen zoeken, maar vond het niet en ook in de helpfile van fruity staat het niet uitgelegd).

kan iemand mij in hemelsnaam uitleggen wat dat doet? ik heb nu bijvoorbeeld een trailversie van Neon-gevonden. veel knopjes, allemaal leuk, draai je eraan en vervormd je sound niet... of dient dat ding voor iets helemaal anders?

ik ben eens benieuwd...

edit: mssch is dit nog relevant :P ik gebruik fruityloops 3.56 (beetje oldskool maar ik tover er nog altijd lekkere dingetjes uit) en dat heeft reeds al VST-ondersteuning (VSTi niet dachtk)
User edit by lrfist on 05-01-2007 @ 13:16:25 (46%)

What do you think about Hoe werkt een VST ??

Vote :   

Progrezz    posted on 05-01-2007 21:25
vst is eig gewoon een synth, maar dan softwarmatig

zorgt voor het geluid dat je met je keyboard intoetst
lrfist    posted on 05-01-2007 23:09
meer uitleg...

ik zit dus momenteel met de gewone soundfonts te kloten. ik knip en plak tot ze mijn ding zijn. volgens mijn vermoeden moeten die vst's iets meer kunnen daarmee wil ik zeggen: die vst's moeten mij het leven gemakkelijker maken Happy, laughing

kan je mij dus precies zeggen hoe het (bij fruityloops) werkt?
User edit by lrfist on 05-01-2007 @ 23:10:33 (27%)
sjefkuh    posted on 06-01-2007 11:58
HIER kun je veel gratis vst's downloaden. als je ze in fruityloops wilt instaleren moet je een map aanmaken op een plaats die je later nog terug kunt vinden. dan ga je naar options / audiosettings en klik je links onder op file.  boven in het lijstje selecteer je je map waar je je vst's hebt uitgepakt. als je je vst wil gebruiken klik je boven in het menu op channels / add one / more... klik dan refresh / fast scan en je vst instrumenten komen in je lijst te staan. dubbel klik daarop en je kunt ze gebruiken.

This is an old Topic

No new postings for 6.820 days.
 Post CommentThat would be 227.3 months
or a whopping 18.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

267 Users online: 171 Guests (96 Unknown)
Pages generated today : 120.141
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.466.919