[M] 5de trance mix
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

the-melody    posted on 04-01-2007 16:51
Hey members, tis wat druk de laatste tijd maargoed. Heb nog eens opgenomen(voor de verandering). En resultaat mag er zijn vind ik.

Tracklist:
  1. DJ Tiësto-Magik Journey
  2. Matt Darey ft. Izzy-Eternity(Thomas Datt Remix)
  3. Mark Norman-80 Days with Cor Fijneman
  4. Mark Norman-Phantom Manor(Montanna Edit)
  5. Kyau vs. Albert-Are You Fine?
  6. Jonas Steur-Second Turn
  7. Mark Norman-Overkill
  8. DJ Tiësto-Adagio For Strings(original mix)
  9. Bolier & Coenraad-Mighty Ducks
  10. Marcel Woods- Advanced

Hidden Message

Reply to view the Secret Message

What do you think about [M] 5de trance mix ??

Vote :   

Bastian    posted on 04-01-2007 16:57
luisteren!!:D

RenéKuppens    posted on 04-01-2007 17:40
Tjek TJEK

Je Playlist ziet er goed uitWinking my eye

EDIT:

Ik vind de nummers lekker bij elkaar passen alleen zou ik ze soms in andere volgorde hebben gezet...

De mix is lekker om naar te luisteren soms ietst langdradig...
van
  • Mark Norman-80 Days with Cor Fijneman
  •     naar
  • Mark Norman-Phantom Manor(Montanna Edit)

• Duurt het na mijn mening lang...

verder hoor ik tijden
  • Kyau vs. Albert-Are You Fine? ineens 3 kicks totaal uit de maat:P
  •     Klein foutje denk ik (of illegaal nummer met een foutje maar dat denk ik niet)Winking my eye

In het algemeen zitten de nummetjes niet altijd gelijk maar je stelt snel bij dus is niet erg of zo... (Het is natuurlijk altijd beter van niet maar ik weet zelf hoe moeilijk dit is:P)

• Mark Norman-Overkill
        Hier vond ik de overgang beetje appart.. maar klonk best aardig
  • DJ Tiësto-Adagio For Strings(original mix)
  •     Bij 38.59 komt er in eens een beat bij de strings dit is niet echt mooi is dit bedoelt??

Maar het zonder bpm gaat je veel beter af dan met bpm counters... ga zo door Suc6:D
    User edit by RenéKuppens on 04-01-2007 @ 18:47:07 (100%)
    the-melody    posted on 04-01-2007 18:51
    Tijdens Kyau VS. Albert was ik wat aan het uitproberen(niet gelukt) tijdens adagio for strings stoote ik me fader open... en was te laat, maja:p Qua langdradigheid kan ik begrijpen, ben ik nog op aan het oefenen. Bedankt!
    killerbee    posted on 04-01-2007 18:57
    bla luister
    Bastian    posted on 04-01-2007 19:46
    heb hem ook dus even snel beluisterd en ben het met dj-rk eensHappy, laughing
    lekkere tracks soms iets te langdradig maar gewoon veel oefenen en het knalt gewoon!
    Wout-r    posted on 04-01-2007 19:47
    Ben benieuwd Winking my eye

EDIT: Beatmatchen gaat stukken beter dan bij je vorige mix, blijf dit lekker oefenen zonder de beatcounters! Probeer alleen wel iets meer te letten op wanneer je een plaat inmixt, dan komt het nog mooier over! :D
    User edit by Wout-r on 04-01-2007 @ 20:26:46 (100%)
    sjefkuh    posted on 04-01-2007 21:21
    ff checken dan:P:P
    the-melody    posted on 05-01-2007 10:18
    Nog meer mensen eventueel?:D
    Reemz    posted on 05-01-2007 13:43
    downloading...

lekker nummertje --> 7 Mark Norman-Overkill

Veel overgangen klinken wederom helaas niet, weer veel beats gehoord die tegen elkaar klappen.

De overgangen klinken ten opzichte van de vorige mixen wel beter... het is dus wel een vooruitgang.

Keep on practicing....

User edit by Reemz on 05-01-2007 @ 13:51:32 (100%)
    Cyspoz    posted on 05-01-2007 17:36
    Check
    the-melody    posted on 05-01-2007 18:26
    Poster: Reemz
    downloading...

lekker nummertje --> 7 Mark Norman-Overkill

Veel overgangen klinken wederom helaas niet, weer veel beats gehoord die tegen elkaar klappen.

De overgangen klinken ten opzichte van de vorige mixen wel beter... het is dus wel een vooruitgang.

Keep on practicing....

Thnx man!:D
    DJMartijnn    posted on 06-01-2007 14:34
    check
    Twello    posted on 06-01-2007 19:12
    ff kijken
    Cyspoz    posted on 08-01-2007 11:02
    Na de check de feedback. Altans, dat probeer ik wel altijd als iemand dat wilt. Heb naar je mix zitten luisteren. Ook in deze mix zitten in de meeste overgangen pitch problemen. Ik heb er nog eens goed naar zitten luisteren en het zijn geen instart problemen, maar meer het niet zuiver genoeg pitchen van platen. Bij sommige platen ligt de pitch er volgens mij wel een half procent langs omdat ze snel er onderuit lopen.
    Verder mix je nog al een paar keer melodie lijnen door elkaar die niet bij elkaar passen. Probeer daarom goed op je instart momenten te leren. Die vond ik in andere mixen beter. Een enkele was ook uit de maat.
    Hou ook je volume in de gaten bij effecten. Aan het einde klapt dat effect er nogal heftig in. Het was goed getimed en dan is het zonde dat de volume parameter het verknalt.

Dus dat pitchen zul je nog meer moeten oefenen om het te leren of om te checken of er niet misschien iets ergens mis gaat. Wat je daarvoor zou kunnen doen is twee platen nemen en die gelijk aan elkaar pitchen. Doe dit gewoon vanaf het begin en negeer even of het wel of niet mooi klinkt. Pak bij voorkeur twee platen met een non-stop beat van het begin tot het einde en zo min mogelijk melodie.
    Als je denkt de pitch goed te hebben dan start je de eerste plaat weer opnieuw en de tweede daar zo snel mogelijk strak achter aan. Als het goed is moeten de platen nu synchroon blijven spelen tot het einde. Als ze elkaar toch ontlopen zul je een correctie moeten doen aan je pitch. Als je een correct hebt gedaan begin je weer opnieuw beide platen te draaien vanaf het begin. Zo forceer je jezelf een bijna perfecte pitch waarde op te zoeken.
    Om te kijken of je problemen hebt met voorluisteren over je koptelefoon zou je bovenstaande eerst kunnen proberen over je speakers en daarna over je koptelefoon met behulp van de mix/cue functie op je mixer. Het kan namelijk zijn dat je daar vershillende resultaten mee behaalt.
    De oefening kun je vervolgens herhalen met andere platen of door één plaat naar een onbekende waarde te pitchen. Laat maar een keer via PM of forum weten wat de uitkomst is.

This is an old Topic

No new postings for 6.836 days.
     Post CommentThat would be 227.9 months
    or a whopping 18.7 years
    You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

248 Users online: 54 Guests (194 Unknown)
    Pages generated today : 28.564
    Most visitors online this month : 699
    Lifetime Pageviews since 2003 : 244.680.576