ik nu sinds vandaag cubase en probeer nu het één en ander geluid op te nemen via cubase. zou alleen niet weten hoe:P. zou iemand mij dit kunnen uitleggen. ik kon het zo snel neit vinden met de search functie.
What do you think about geluid opnemen met cubase. ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Gebruik Wavelab of een ander programma zoals Audicity (of hoe dat ook mag heten), ik weet niet hoe en of je met Cubase ook op kan nemen. Waarschijnlijk kan dit wel, wat staat er in de Help van Cubase ??
Hmm.. het kan ook met Cubase, dat weet ik zeker. Ik zal vanavond nog even kijken. Ik heb via google nog wel wat gevonden over multitrack recording, klik
als je met cubase wil opnemen moet je eerst al een midi-geluidskaart kopen, die denk ik wel duur is. Vervolgens hang je daar dan je instrumenten aan vast. Dure operatie denk ik zo :d :p
dat is inderdaad waar...ik moet nog wel een nieuwe pc hebben, maar dat is weer een ander verhaal...maar ja misschien kan daar dan meteen een midi kaart in...
Ik ken de bewerkings methoden in Cubase niet, maar weet wel dat Wavelab door vele pro's gebruikt wordt. Het is een erg handig programma met ontzettend veel mogelijkheden. Je kunt ook VST plugins (compressors etc) gebruiken om je geluiden in Wavelab mee te bewerken.
ik heb het nu even gewdownload, om het maar is even uit te testen, ik vind wavelab inderdaad een erg fijn programma, lkkr simpel maar het werkt. moet nu alleen een nieuw mengpaneel hebben omdat er een enorme ruis vanaf komt:P maar ja binnen kort staat hier een djm 400:D
This is an old Topic
No new postings for 6.839 days. Post CommentThat would be 228 months or a whopping 18.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.