Hier een mix die ik vandaag heb gedaan met tracks van Xalrecords. Dig je IDM/freaked out beats dan vermoed ik dat je deze mix wel digged. Er zitten enkele kleine foutjes in, maar dat heb je als je live mixed
What do you think about [M] jerzz presents Xalrecords ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ben ik de 1e hmm ten eerste welke styles zijn het? ik hoor wel wat van minimal en breakbeat maar volgens mij zit er meer in.. de foutjes vallen niet zo veel op en zeker niet bij het 'normale' publiek en daar gaat het grotendeels om..
Ga zo door..
btw was dit een opdracht van Xalrec. ? of dacht je van laten we es de nummers van dat label mixen
De stijl wat Xal maakt is IDM/chill. Helaas is Xal ter ziele gegaan; het was een project mede door mij opgezet en vond het kicke weer eens deze tracks te draaien/mixen. Misschien dat we tzt nog eens een doorstart maken; who knows...
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.