vraag over Ecler Nuo 3
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MuffHouse    posted on 02-01-2007 22:15
Binnenkort ben ik van plan een Ecler nuo 3 te gaan aanschaffen, wat echter mijn enige twijfelpunt is, is bediening van de koptelefoon, (ik weet niet precies hoe ze dat in vaktermen benoemen). Momenteel mix ik met een Numark dm1002mk2. een simpele goedkope startersmixer, op deze mixer heb ik een volumeregeling, en een fader om er voor te kiezen dat ik het ene nummer harder kan horen dan de ander. Nu is mijn vraag, hoe zit dit bij deze mixer, kan ik volume's per kanaal aanpassen? Volgens mij heeft deze mixer geen "koptelefoon" fader? kan iemand mij uitleggen hoe dit bij deze mixer werkt?

What do you think about vraag over Ecler Nuo 3 ??

Vote :   

MuffHouse    posted on 02-01-2007 23:46
niemand?

Jorrit    posted on 03-01-2007 00:16
rustig rustig, na anderhalf uur geen antwoord hebben is niet heel vreemd rond dit tijdstip op een doordeweekse dag... Winking my eye

Wat je bedoelt is master/cue mixing, dit is bij de Ecler geen fader maar een draaiknopje (zoals bij veel andere mixers)
MuffHouse    posted on 03-01-2007 00:22
Poster: Jorrit
rustig rustig, na anderhalf uur geen antwoord hebben is niet heel vreemd rond dit tijdstip op een doordeweekse dag... Winking my eye

Wat je bedoelt is master/cue mixing, dit is bij de Ecler geen fader maar een draaiknopje (zoals bij veel andere mixers)

haha, daar zit iets in maar met het, naar mijn idee grote aantal pro's aanwezig op deze site. Had ik eerder antwoord verwacht. Eerst was ik nog van plan om een allen & heath xone 32 te gaan aanschaffen, maar door de prijs en het feit dat de nuo 3 een basic mixer is ben ik er bijna zeker van, voor de nuo 3 te gaan aangezien ik een redelijk beginnende dj ben.

In ieder geval, erg bedankt voor de informatie!

This is an old Topic

No new postings for 6.826 days.
 Post CommentThat would be 227.5 months
or a whopping 18.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

345 Users online: 257 Guests (88 Unknown)
Pages generated today : 1.240
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.750.712